opsætning af flere maskiner på hub.
Fra : Tommy Petersen

Dato : 14-09-01 11:55

hej.

vi er nogle gutter der har investeret i en hub for nu skal der spilles.vi må
dog erkende af der ikke rigtig nogen af os der har helt check på det.

så derfor spørger jeg jer herinde:

er der nogen forskel på at koble 2 maskiner sammen,og så et større
netværk.jeg tænker her på et navn/nummer til maskinerne.

er der et link til en god side med tips-gerne dansk.

på forhånd tak.

M.V.H:Tommy

cft4551@vip.cybercity.dk

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 14-09-01 14:43

"Tommy Petersen" <cft4551@vip.cybercity.dk> writes:

> er der et link til en god side med tips-gerne dansk.

Ja, FAQ'en for denne gruppe indeholder en masse god information. Den
findes på <http://www.net-faq.dk/>.

--
Jacob - www.bunk.cc
Deflector shields just came on, Captain.

Fra : Christian Mygind

Dato : 14-09-01 19:03

"Tommy Petersen" <cft4551@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> er der nogen forskel på at koble 2 maskiner sammen,og så et større
> netværk.jeg tænker her på et navn/nummer til maskinerne.

Faktisk ikke.

Hvis du kan få 2 maskiner til at snakke sammen kan du også få resten med.
Det er det samme du skal gøre.

/Chr