Fordelingsfunktioner
Fra : Søren Mogensen

Dato : 14-09-01 11:24

Hej,

Er der nogen der kender til et sted, hvor man kan downloade diverse
fordelingsfunktioner, såsom pareto, binomial, exponential osv??

Mvh.
Søren ´Mogensen

Fra : Martin Ehmsen

Dato : 15-09-01 10:03

Søren Mogensen wrote:

> [...]
>
> Er der nogen der kender til et sted, hvor man kan downloade diverse
> fordelingsfunktioner, såsom pareto, binomial, exponential osv??

Kan man downloade en fordelingsfunktion?????
Er det virkelig det du mener??

Martin Ehmsen
--
"Life is good for only two things,
discovering mathematics and teaching mathematics"

Fra : Jan Bentzen

Dato : 18-09-01 20:10

Jeg tror du kan finde det i JNL (Java Numerical Library) her:

http://www.vni.com/products/wpd/jnl/

,der var i hvert fald normalfordelingsfunktion som jeg i sin tid havde brug
for.

/jan