Skærme
Fijala 3554
Skærmen er ikke udfyldt med billedet
Fra : Per

Dato : 14-09-01 06:34

Jeg har et problem efter at have købt en Amitech pc til min gamle
Siemens-Nixdorff skærm. Skærmbilledet fylder kun skærmen delvist ud, så jeg
i realiteten arbejder med en ca. 14'' skærm, men skærmen er en 17''-skærm!

Hvad gør man ved dette problem??
------
Per
Se mit foto (nr. 12) og stem og vind 10 film på:
http://www.agfaphoto.com - Surfers'Gallery, enter gallery, vælg voting og
husk at udfylde feltet 'state'.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-09-01 20:45

"Per" <cfs26150@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
jeg
> i realiteten arbejder med en ca. 14'' skærm, men skærmen er en 17''-skærm!

Du justere billedet på skærmen,,,, eller i options for dit grafikkort...
Grunden til at skærmen har ændret sig, er sikkert da Grafikkortet kører med
en højere opdaterings frekvens, en din gamle pc´er.