Maller
Fra : Silverflame

Dato : 19-01-01 19:46

Hej NG.

Lad mig med det samme sige, at disse maller ikke er købt uden at jeg fik
noget at vide om dem. Når det så er sagt:
Da jeg købte mine fisk, spurgte jeg efter de mest effektive sugemaller
(hvad angår 'støvsugningen'), fik 3 stk. af dem og satte dem i akvariet. Nu
har jeg så også fundet ud af hvad de hedder. Xenocare. Men jeg har ikke
kunnet finde noget om dem i bøgerne. Nogen der kender dem? Evt. nogen gode
bøger man kan læse om dem i?
MVH SF.

Fra : kgr_REMOVE_THIS_@kmd~

Dato : 19-01-01 21:23

Hi,

On Fri, 19 Jan 2001 19:45:31 +0100, "Silverflame" <nmt1362@vip.cybercity.dk>
wrote:
<snip>

>nu har jeg så også fundet ud af hvad de hedder. Xenocare. Men jeg har ikke
>kunnet finde noget om dem i bøgerne.

Xenocara er et "out of date"-synonym for ancistrus.

>Nogen der kender dem? Evt. nogen gode bøger man kan læse om dem i?

Der er masser på internettet. Søg f.eks. efter ancistrus på www.google.com

Den bedste malle-site på nettet er efter min mening:
www.planetcatfish.com

-K