USA ??????
Fra : coppi

Dato : 13-09-01 20:04

Hej allesammen.

Ja , det hører jo ikke hjemme her , men alligevel.Mon ikke vi alle tænker
meget på dem i USA lige nu.

Jeg vil hermed give udtryk for min dybeste medfølelse for alle amerikanere.
Og min dybeste og afskyeligste foragt for dem der står bag terroren derovre.

Jeg har det bare så dårligt over at nogen i deres vildeste fantasi kan finde
på at gøre sådan noget.Det er hely forfærdentligt at tænke på , man kan
næsten ikke tro det er rigtigt.

Åh ha , undskyld men jeg trængte altså bare sådan til at få luft .

Annie

Fra : Eva Schmidt

Dato : 13-09-01 20:59

Hej Annie

Du er ikke alene om at have det dårligt med terroraktionen i USA. Det er så
rædselsfuldt, at man næsten ikke kan tro, det er sandt.
Alle de stakkels mennesker, det er gået ud over, både de dræbte og deres
pårørende, som aldrig mere skal se deres mand/kone, far/mor,
bedstefar/bedstemor, ja listen er uendelig!
Man kan kun nære den alledybeste afsky for de afstumbede individer, der står
bag denne handling. Må de blive fundet og draget til ansvar!!
På Katte NG blev det foreslået at sætte lys i vinduerne til minde om ofrene
og det var der en del, der sluttede op om.

Mange venlige hilsner Eva

coppi <annie321@worldonline.dk> skrev i en