Standardfilplacering i Word
Fra : Henrik Hougaard

Dato : 13-09-01 19:46

Hvor gemmes opsætningen af standardfilplaceringer i Word (dem der ligger
under Funktioner, Instillinger, Filplaceringer.

Troede egentligt at de ligger i reg-basen, men det er ikke tilfældet.

Jeg har brug for at tvangstyre en masse brugeres opsætning af disse
placeringer.

Fra : Karl Peder Olesen

Dato : 13-09-01 20:43

Hej

>Hvor gemmes opsætningen af standardfilplaceringer i Word (dem der ligger
>under Funktioner, Instillinger, Filplaceringer.
>
>Troede egentligt at de ligger i reg-basen, men det er ikke tilfældet.

Jeg tror nu at jeg fandt noget i reg-db (gælder for office 97):
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\8.0\Common\FileNew\LocalTemplates]

Hvis denne værdi ændres, så ændrer stien sig lige så pænt i Word...

mvh
Karl Peder

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 14-09-01 10:03

"Henrik Hougaard" <fam.hougaard@stofanet.dk> wrote in message
> Hvor gemmes opsætningen af standardfilplaceringer i Word (dem der ligger
> under Funktioner, Instillinger, Filplaceringer.
>
> Troede egentligt at de ligger i reg-basen, men det er ikke tilfældet.

De ligger forskellige steder
Fx Workgroup templates for Word

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\9.0\Common\General\Shared
Templates

Prøv at rette dine indstillinger til nogle unikke værdier
Søg derefter igennem registrerings databasen (data)

De her kan måske give lidt inspiration
http://support.microsoft.com/directory/article.asp?ID=KB;EN-US;Q240216
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q211/7/93.ASP

mvh/Peter Lykkegaard