Win98 -> WinME netproblem ?
Fra : Magnus

Dato : 13-09-01 18:01

Jeg har to win98 maskiner koblet sammen og vil tilslutte en bærbar som kører
winME.

Men når jeg klikker på "Andre computere" får jeg et icon for ME maskinen men
når jeg klikker på det så kan den ikke oprette forbindelse til maskinens
drev selv om det er sat til deling.

Til gengæld kan jeg godt få adgang et kort øjeblik mens ME maskinen er ved
at starte op men når den så er klar så kan jeg ikke få adgang til "Andre
computere"

Er der noget andet som skal indstilles udner winME for at kunne dele filer
med de øvrige computere på netværket ?

PS: Internetforbindelsen virker fint via netværket ?

//Magnus
arnason@email.dk

Fra : Dittlau

Dato : 18-09-01 06:54

Hvilke protokoller kører du??

Win ME kan have nogle problemer hvis du kører ren TCP/IP, hvis du prøver at
installere en IPX/SPX protocol også, kan dette løse problemet.

Held og lykke

Casper Jensen