Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Scanning af negativer
Fra : Thomas

Dato : 13-09-01 14:27

Jeg har en del film-negativer (ca 10-15 i 1. omgang) som jeg gerne vil have
scannet ind til digitalt. Det skal ikke vaere super scan paa 55MB pr.
billede, bare de bliver i stil med 1024x768 eller 1600x1200.

Er der nogen som har en filmscanner og il goere dette for en rimelig pris,
evt leje mig scanneren ?

Jeg kan kun kontaktes pr EMAIL...!

Hvis det er i naerheden af Kbh OE ville det vaere bedst...

Mvh Thomas

Fra : Poul Petersen

Dato : 13-09-01 15:18

"Thomas" <rybak.thomas@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> evt leje mig scanneren ?
>
> Jeg kan kun kontaktes pr EMAIL...!
>
> Hvis det er i naerheden af Kbh OE ville det vaere bedst...

Thomas !

Prøv at se http://home19.inet.tele.dk/poulm
Mvh. Poul.

Fra : Thomas

Dato : 13-09-01 15:42

UPS Email adresse: rybak@adslhome.dk

Fra : Brian Schelde

Dato : 13-09-01 16:12

"Thomas" <rybak.thomas@post.tele.dk> wrote in message
> Jeg kan kun kontaktes pr EMAIL...!
Hvis man skriver i en gruppe, så bliver der nok også svaret i gruppen. Hele
ideen med nyhedsgrupper er jo at andre der har samme spørgsmål/problem kan
se løsningen her.

Fra : Kim Eichen

Dato : 14-09-01 01:07

Hej Thomas
Jeg har en Epson 1240 photo scanner dvs ikke en filmscanner, men en normal
scanner, der ved hjælp af en filmadapter også kan scanne negativer. Jeg bor
på Frederiksberg.
Send mig en mail hvis det har interesse.

Mvh Kim Eichen
eichen@worldonline.dk