Eheim 2226
Fra : hrcarstennielsen@my-~

Dato : 12-01-01 13:25

Hej NG.
Jeg har kik på en spandpumpe, Eheim 2226, og
ville lige høre om der er nogen der har kendskab
til den, om der er noget jeg skal være særligt
opmærksom på eller andet?... Jeg vil gerne høre
om både gode og dårlige erfaringer.
Den skal trække et 250l. akv. og det mener jeg
sagtens kan lade sig gøre, og den skulle vist
også kunne trække et 325l. når jeg engang får det.
Skynd jer at skrive, da jeg har et rigtig godt
tilbud på hånden...

M.v.h.
Carsten Nielsen

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 12-01-01 14:11

<hrcarstennielsen@my-deja.com> wrote in message
> [...]
> sagtens kan lade sig gøre, og den skulle vist
> også kunne trække et 325l. når jeg engang får det.
> Skynd jer at skrive, da jeg har et rigtig godt

Jeg har netop en 2226 på et tæt beplantet 250 liters, og jeg kan kun sige
positive ting om den.

Den er meget lydsvag, fungerer rigtigt godt, smart system med ventiler på
slangerne. osv
Har kurve indvendigt ret smart når den skal renses, kurvene har endda
håndtag :)

Skulle jeg købe et nyt filter idag var der ingen tvivl det blvier Eheim
Prof. igen !!

p.s. til mit diskus 250 liters, hvor der kun er et par i, bruger jeg en
eheim 2324 lidt mindre end 2226 men med indbygget varmelegme, også en fed
detalje.

Så jeg kan ikke tro du fortryder købet af sådanne en.

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069 remove 'ihsyd' when email replying

http://www.disky-design.dk/fish

Now available:
The internets first PLANT SEARCH ENGINE
http://www.disky-design.dk/fish/PlantSearch/PlantSearch.html