Route ip adresser mellem flere netkort og ~
Fra : Leon Bagger

Dato : 13-09-01 09:57

Hejsa!

Jeg har før spurgt om dette, men har stadig ikke fået det til at virke.

Jeg har en stationær pc (windows 98) med et netkort til mine andre
stationære pc'ere.
Denne har ip adresse 192.168.10.10 mens min router i netværket har
192.168.10.1

I samme pc har jeg et trådløst netkort der sidder i et PCMCIA kort.
Denne har IP adresse 192.168.20.10

Så har jeg en bærbar pc med et trådløst PCMCIA kort med IP adressen
192.168.20.20

Jeg har ingen problemer med at pinge mellem de 2 trådløse netkort, og jeg
kan
også godt pinge fra den bærbare til det andet netkort i den stationære
(192.168.10.10).

Mit problem er at jeg ikke kan pinge routeren og de andre pc'ere i mit
netværk fra den bærbare pc.

Det er en routetabel der er forkert, men jeg har prøvet alle mulige ting, og
har som sagt ikke
fået det til at virke....

Er der nogen der kan hjælpe ville det lette arbejdstrykket i mit hoved
betydeligt.

mvh Leon Bagger