Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Udstilling på Kg. Nytorv..??
Fra : Eddy Folder

Dato : 13-09-01 08:49

Hej alle

Der er en udstilling på Kg. Nytorv i Kbh. lige i øjeblikket.. Jeg mener den
hedder "en verden set fra luften" eller noget lignende..
Jeg ved at den har en side på nettet, men kan ikke huske den.. Er der ikke
en venlig sjæl der kan oplyse mig om den eller den direkter URL til manden
der har taget billederne??

Mvh.

Terry Sanderson

Fra : Martin Koch

Dato : 13-09-01 09:20

On Thu, 13 Sep 2001 09:48:43 +0200, "Eddy Folder" <chill@ofir.dk>
wrote:

> [...]
>en venlig sjæl der kan oplyse mig om den eller den direkter URL til manden

http://home.fujifilm.com/efa/

Mvh,
Martin Koch
FotoKritik.dk

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 16-09-01 00:51

Martin Koch wrote:

> http://home.fujifilm.com/efa/

Bare synd at billederne er så dårligt scannet, hovedparten af dem er alt
for mørke, de svarer slet ikke til det man ser på Kg. Nytorv - det kan
iøvrigt anbefales at man ser udstilling efter mørkets frembrud,
billederne står meget bedre når der mørkt omkring dem.

Fra : Martin Koch

Dato : 16-09-01 08:57

On Sun, 16 Sep 2001 01:51:10 +0200, Niels Ebbesen
<info@niels-ebbesen.net> wrote:

> [...]
>iøvrigt anbefales at man ser udstilling efter mørkets frembrud,
>billederne står meget bedre når der mørkt omkring dem.

Det har du ret i. Siden er ikke specielt imponerende - det er til
gengæld den rigtige udstilling på Kgs. Nytorv! Absolut et besøg værd.

Mvh,
Martin Koch
FotoKritik.dk

Fra : Jan Jespersen

Dato : 13-09-01 11:37

"Eddy Folder" <chill@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> en venlig sjæl der kan oplyse mig om den eller den direkter URL til manden

Kig på:

http://www.yannarthusbertrand.com/us/index.htm

Mvh
Jan

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 16-09-01 00:53

Jan Jespersen wrote:

> http://www.yannarthusbertrand.com/us/index.htm

Det web-site kan jeg ikke få til at virke, jeg har prøvet med Netscape,
Internet Explorer og Mozilla, men lige lidt hjalp det.

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 17-09-01 08:15

> Det web-site kan jeg ikke få til at virke, jeg har prøvet med
Netscape,
> Internet Explorer og Mozilla, men lige lidt hjalp det.

Virker perfekt på min Win2k med IE5.02

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069
http://www.disky-design.dk/fish

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 17-09-01 10:42

Soren 'Disky' Reinke wrote:

> Virker perfekt på min Win2k med IE5.02

Jeg er Mac-bruger, så det er nok bare et site der kun er lavet til world
wide windows, dem er der jo en del af....:O

Fra : Thomas Bach Piekut

Dato : 17-09-01 15:44

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

> Jeg er Mac-bruger, så det er nok bare et site der kun er lavet til world
> wide windows, dem er der jo en del af....:O

Det køre fint på min mac. G3 desktop, 9.1, Netscape communicator 4.7

Thomas Bach

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 17-09-01 16:08

Thomas Bach Piekut wrote:

> Det køre fint på min mac. G3 desktop, 9.1, Netscape communicator 4.7

Jeg har stort set samme set-up, snakker vi om det samme site, for "Eart
from abowe" kører fint for mig, det er
http://www.yannarthusbertrand.com/us/index.htm som ikke funger.

Fra : Thomas Bach Piekut

Dato : 17-09-01 22:04

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

> Jeg har stort set samme set-up, snakker vi om det samme site, for "Eart
> [...]

Ja vi snakker om samme site.
http://www.yannarthusbertrand.com/us/index.htm køre fint hos mig.

/Thomas

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 18-09-01 00:59

Thomas Bach Piekut wrote:

> Ja vi snakker om samme site.

Jeg kører normalt med Java slået fra, jeg bryder mig om clientside
applicationer, men jeg slog lige Java til, og det hjalp, nu kunne jeg
gennemse alle billederne med Netscape.

Der er billeder på denne side, som ikke er på den anden side, og så
vises de noget større størrelse, men det er som på den anden side, de er
alt for mørke til skærmvisning.

Jeg havde dog problemer med det feldt, der med tekst beskriver billedet,
der fik jeg blot noget volapyk.

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 18-09-01 07:55

> [...]
clientside
> applicationer, men jeg slog lige Java til, og det hjalp, nu

Nu er der så vidt jeg kan se intet JAVA på hans side, men kun
JavaScript (de har INTET tilfælles)

Så mener du ikke at det er JavaScript du har slået fra ?

Java på client siden er i form af Applets, som er meget sikre
pga. den 'sandkasse' de kører i.