Server med speedstream 2601 router
Fra : wirco

Dato : 13-09-01 07:54

hej..

Jeg vil gerne aktivere nogle porte på min router så jeg kan lave spil
servere.. primært Rune..
Jeg har været inde på min routers adresse og prøve at intaste
forskellige data i specielle internet applikationer,
men det virker ikke...??
Er der nogen der ved hvordan osv man får det op at køre..??
TDC yder selvfølgelig ikke support på hvordan man sætter deres egen
router op!! Det er jo klart :(( Det ville også være og strække den!!

Mvh

michael

http://www.kandu.dk/

Fra : Simon Skals

Dato : 13-09-01 09:23

It seems wirco wrote:
>TDC yder selvfølgelig ikke support på hvordan man sætter deres egen
>router op!! Det er jo klart :(( Det ville også være og strække den!!

Spørg i TDC's interne grupper. De hedder tele.*

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : *Xray

Dato : 13-09-01 12:06

"wirco" <wirco.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> TDC yder selvfølgelig ikke support på hvordan man sætter deres egen
> router op!! Det er jo klart :(( Det ville også være og strække den!!

Aner en hvis ironi? TDC skal da ikke yde support på at sætte alle folks 100 vis af sære programmer,
spil og netværk op. Og ja , det ER klart.

*Xray

Fra : Johnny Berggren

Dato : 16-09-01 23:54

Ser ud til vi snart skal tilbage til den gamle 'gratis pizza med Netexpres'
diskussion igen.