Hvor mange Apistogramma cacatuoides
Fra : Rasmus Hurup

Dato : 06-01-01 15:10

Hey jeg har et spørgesmål
Hvor mange Apistogramma cacatuoides ville være flot at have gående i et 180
liters det er et selskabsakvarie med en masse gemme steder

Jeg regnede med at der skulle 1 han og 2 hunner i.

Hilsen Rasmus Hurup

Tjek Http://www.akvariegalleri.subnet.dk

Og Http://www.koien.dk

Og Http://www.island-kite-team.dk

Fra : rap

Dato : 08-01-01 00:25

Jeg har 4 gående i mit 250 L. akvarie 1 han & 3 hunner. jeg kunne godt have
flere gående, da jeg også har masser af gemmesteder. Jeg har erfaret at de
er vilde med kokos skaller, så det kan jeg anbefale. Og de er iøvrigt meget
dekorative, når de palceres rigtigt.

Med venlig hilsen

stalker

Fra : Aardvark

Dato : 07-01-01 23:25

De skaber deres eget, relativt lille, territorie, har 1 par gående...i mit
ene lille 63 l.....sammen med et andet chiklide par, ingen problem, min
erfaring er, at disse, oftest finder deres territorie, der kan være lidt
kamp, men den løjer af efter et stykke tid.