Opdræt
Fra : Ludo

Dato : 12-09-01 21:04

Der burdes lave en eller anden form for korordinering af opdræt, så
man ikke købte vildtfangede individer, men købte (dansk)opdrættede
individer. Jeg tænker her på L46. Fordelen ville være at man ikke
belastede bestanden så meget i naturen.

Fra : Niels Thrane

Dato : 12-09-01 21:56

> [...]
> man ikke købte vildtfangede individer, men købte (dansk)opdrættede
> individer. Jeg tænker her på L46. Fordelen ville være at man ikke

Helt enig!

Derfor modtager jeg også gerne tips til hvordan jeg får mine til at yngle

--
Mvh.
Niels Thrane

Fra : J@N

Dato : 13-09-01 06:34

Hej

Her er adressen på den bedste artikel på dansk, hvor der står alt
om zebra-maller:

http://www.aarhus-akvarieforening.dk/zebra.htm

Så det er bare se at komme i gang!!

Jan

PS: Den kan ikke være helt let at opdrætte, siden næsten alle der
bliver udbudt til salg, er VF.

Fra : Ludo

Dato : 13-09-01 16:59

Det kan lade sig gøre.
Optimale betingelser er nøgleordet i opdrættet.
Både foder, vand, plads og sammensætning af individer