Fryser+nokia=ingen simlock?
Fra : søren hedegård

Dato : 12-09-01 19:45

passer det at hvis man putter sin nokia i fryseren forsvinder simLocken?

Fra : Morten Jensen

Dato : 12-09-01 20:16

> passer det at hvis man putter sin nokia i fryseren forsvinder simLocken?

Jeg synes at du skulle prøve

Morten

Få låst din telefon op helt lovligt for 100kr.
Send en mail til mortenjensen@get2net.dk
eller ring på tlf. 60 60 65 65 Kolding
Siemens, Nokia & Ericsson

Fra : Anders Larsen

Dato : 12-09-01 20:15

"søren hedegård" <get_it@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> passer det at hvis man putter sin nokia i fryseren forsvinder simLocken?

Hmmm... høre det indlæg ikke til i dk.snak.vittigheder ????

Anders Larsen

Fra : John K

Dato : 12-09-01 20:42

> passer det at hvis man putter sin nokia i fryseren forsvinder simLocken?

Ja - og man forlænger over i købet også batteriets levetid :)

Fra : Snoop

Dato : 12-09-01 21:00

Ja....men kun hvis du har den deri i 6 måneder. Så kan du bare ringe til din
operatør og få en gratis kode til den. HELT GRATIS

/Snoop\

Fra : Michael Jensen

Dato : 12-09-01 21:01

"søren hedegård" <get_it@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> passer det at hvis man putter sin nokia i fryseren forsvinder simLocken?

Selvøflgelig! Man kan også putte den i vaskemaskinen... ;-p

Fra : Lars Christensen

Dato : 12-09-01 22:00

On Wed, 12 Sep 2001 20:45:24 +0200, "søren hedegård"
<get_it@mail1.stofanet.dk> wrote:

>passer det at hvis man putter sin nokia i fryseren forsvinder simLocken?

Det er ikke korrekt - du skal derimod putte den i microbølgeovnen, det
virker!!! Jeg har selv prøvet det. Den må dog ikke få mere end 6 timer
ved fuld styrke.

Derudover får du som bonus mulighed for at aflytte politiets
radiokommunikation og automatisk sms advarsel ved radar fartkontrol

Lars

Fra : TRW

Dato : 12-09-01 22:35

"søren hedegård" <get_it@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> passer det at hvis man putter sin nokia i fryseren forsvinder
simLocken?

Jo jo den er god nok.

det er bare pisse koldt når man skal bruge den.

Fra : John K

Dato : 12-09-01 23:13

> simLocken?
>

> Jo jo den er god nok.
>

> det er bare pisse koldt når man skal bruge den.

Nej, for det problem løses ved at varme den op på sin induktionskogeplade i
ca. 10 min. :)

Mvh

John K

Fra : Rune

Dato : 13-09-01 11:23

Nej... induktionskogeplader giver gratis SMS! *g*

Fra : Dragon

Dato : 19-09-01 23:24

> Nej... induktionskogeplader giver gratis SMS! *g*

Men man skal f... sende mange SMS'ere for at det kan betale sig :)

--
Kasper

Fra : søren hedegård

Dato : 13-09-01 13:45