Så har vi fået vores kat ! :o)
Fra : Peter Østrup Madsen

Dato : 12-09-01 19:51

Hej alle !

Nu har vi fået vores første lille misse-kat; en pige på 12 uger ! Og den er
fræk !
Den er allerede blevet glad for vores stuebirk og dørkarme....og så suser
den rundt hele tiden - altså når den ikke sover !

Men mest af alt så er den altså dejlig !

Jeg har lagt et billede ud på http://www.cyberfm.dk/mis/mis1.jpg, og der
kommer flere - men det er svært at tage et billede inden den er rendt ud af
linset !

Venlig hilsen
Peter Østrup Madsen

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 12-09-01 20:05

Hej Peter

Tillykke med lillepigen *S*
Hvor ser hun nuttet ud og hehe hun har et gavtyvansigt på det billede.

Hilsen
Joan, Neo & Dixie

Fra : Maj-Britt

Dato : 12-09-01 20:20

Hej Peter,

Tillykke med familieforøgelsen - hun er en cutiepie Hun ligner min kat
Valentino på en prik *fnis* og han er også "lidt" af en frækkert.

Mvh Maj-Britt

Fra : Lily

Dato : 12-09-01 20:33

Peter Østrup Madsen <peter@MINUSSPAMdolk.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:78On7.7948$9V5.408868@news000.worldonline.dk...

Hej Peter.

Tillykke med frækkerten. Den ligner en kat jeg har haft, der hed Mellow
(afslappet). Og navnet passede til den
Hvad skal hun hedde?

Hilsen Tina

Fra : Peter Østrup Madsen

Dato : 13-09-01 17:15

"Lily" <lily@post.cybercity.dk> wrote in message

> Tillykke med frækkerten. Den ligner en kat jeg har haft, der hed Mellow
> (afslappet). Og navnet passede til den
> Hvad skal hun hedde?

Ja, det er jo lige det - Vi synes ikke rigtigt vi har fundet det rigtige
endnu....
I øjeblikket kalder vi hende bare Misse...

Vh
Peter

Fra : Eva Schmidt

Dato : 12-09-01 21:26

Hvor er hun da bare dejlig!!!
Hvad hedder hun, må man spørge om det??

Venlig hilsen Eva

Fra : Birgitte

Dato : 12-09-01 21:32

TILLYKKE med bettepigen.
Hun ser bare sød og vågen ud, og hun er da vist i god foderstand hva' ??
Mange miauuer fra Birgitte

DK. True Trust
www.truetrust.dk

---

Fra : Trine

Dato : 13-09-01 07:59

Thi hi, ja hun ser altså også fræk ud...sikke et dejligt udtryk hun har i
øjnene...sådan et af de der nu-skal-jeg-lige-lave-noget-ballade
udtryk...*gg*

Tillykke med hende!!

/Trine

Fra : Eva Schmidt

Dato : 13-09-01 08:18

Hej Peter

Hvor er hun da bare dejlig!!
Hvad hedder hun?

Med venlig hilsen Eva

Fra : A. Knudsen

Dato : 13-09-01 08:41

Hej Peter !

Jeg har en tro kopi gående her.
Din killing er som snydt ud af næsen på Tøsen.
Det var utroligt sjovt at se.

Held & lykke med missen.

Hilsen
Anya.

Fra : Hedda

Dato : 13-09-01 13:17

On Wed, 12 Sep 2001 20:50:43 +0200, "Peter Østrup Madsen"
<peter@MINUSSPAMdolk.dk> wrote:

>Hej alle !
>
>Nu har vi fået vores første lille misse-kat; en pige på 12 uger ! Og den er
>fræk !

Ja, det ses tydeligt. Hun har det der "Nå du, kamera-monster, pas lige
på, eller vanker der bank" udtryk.

*Suk* det er bare skønt med en fræk killing i huset !

Held og lykke med LilleMiv, som sikkert har/får et navn der passer til
den lille dame.

Jeg havde i barndomshjemmet en kat, som hed Punktum. Vores mor syn's,
at han måtte være den sidste. Det er sjovt, som man vender sig til et
navn - vi syn's slet ikke, det var underligt.... *G*

Fra : Preben Kittelmann

Dato : 13-09-01 15:10

> [...]

>Hej alle !
>
>Nu har vi fået vores første lille misse-kat; en pige på 12 uger ! Og den er

Hej Peter.

Tillykke med katten.

Jeg blev inspireret til at pusle lidt med billedet,
og resultatet kan ses her:

http://home12.inet.tele.dk/prebki/cyberfm/

Hvis du kan/vil bruge billedet, kan du blot kopiere det.
--
Med venlig hilsen Preben
http://kittelmann.dk

Fra : Peter Østrup Madsen

Dato : 13-09-01 17:18

"Preben Kittelmann" <fjern.dette.preben@kittelmann.dk> wrote in message >
> [...]
> og resultatet kan ses her:
>
> http://home12.inet.tele.dk/prebki/cyberfm/
>
> Hvis du kan/vil bruge billedet, kan du blot kopiere det.

Hej Preben !

Det er et smaddergodt billede du har lavet der ! Jeg har allerede downloadet
det !
Du har ret i, at det ser rigtigt godt ud med sort baggrund...

Vh
Peter

Fra : Margit Wulff

Dato : 16-09-01 15:13

Hej Peter
Til lykke med killingen, hun er kær. Hvis I skal have inspiration til
et navn, så gå ind på http://kattenavne.dk

vh Margit Wulff
-Webmaster på Kattesiden og Kattenavne