"Keld Heick"-akkorder efterlyses......
Fra : Thomas Petersen

Dato : 12-09-01 19:00

I forbindelse med en kommende familiefest har jeg VIRKELIG brug
for at komme i besiddelse af akkorderne til følgende to sange:
"Vi skal gå hånd i hånd" og "Ved landsbyens gadekær"

Hvis du ved, hvor jeg kan finde disse, ville jeg blive GLAD!!!!!

Mvh.
Thomas

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 12-09-01 21:56

"Thomas Petersen" <tp@jagt.dk> skrev i en meddelelse
> I forbindelse med en kommende familiefest har jeg VIRKELIG brug
> for at komme i besiddelse af akkorderne til følgende to sange:
> "Vi skal gå hånd i hånd" og "Ved landsbyens gadekær"

Hej Thomas

De er da lige her...........

God fornøjelse

-----------------------------
VED LANDSBYENS GADEKÆR (Keld & Donkeys)

G D7 G
Når dagens travle værk er endt,
G#0 Am7 D7 G
får far sin aftenpibe tændt
D7 G
og mor sit sytøj finder frem,
G#0 D A7 D
de hygger sig i deres hjem,
Em7 Am Cm G Em7
men pigen der møde skal sin ven,
A7 Em7 A7 D7
ved nok hvor hun skal hen.

G G0 D7
Ved landsbyens gadekær, der mødes han og hun,
hun byder sin hjertenskær sin friske røde mund,
G+ C
i aftenens stille fred, man arm i arm dem ser.
Am G D7 G
Ungdom og kærlighed, ved landsbyens gadekær.
C G D7 A7 D7 G
Ungdom og kærlighed, ved landsbyens ga-de-kær.

------------------------------

Vi skal gå hånd i hånd

(Keld & Donkeys)

D A7
Mon du husker endnu, da vi mødtes, lille du ?
Mon du husker det blik og det varme smil du fik ?
D7 G D
For jeg følte med et, det er dig jeg vil ha`
A7 D
Og jeg husker de ord som jeg sa`

Vi skal gå hånd i hånd gennem livet du og jeg,
Knytte kærlighedsbånd, altid følges samme vej.
Med den helt rette ånd så bli`r livet en leg,
Vi skal gå hånd i hånd du og jeg

Efter alle de år, som er gået nu forstår
Jeg at håbet er grønt, og at livet det er skønt
Når man elsker hinanden, og dag efter dag
Bare holder de løfter man ga`

Vi skal gå hånd i hånd gennem livet du og jeg,
Knytte kærlighedsbånd , altid følges samme vej.
Med den helt rette ånd så bli`r livet en leg,
Vi skal gå hånd i hånd du og jeg.

Anette & Søren Faarborg
The Flying Hotdogs: Ikke så meget snak - bare god musik
www.flyinghotdogs.dk mail: info@flyinghotdogs.dk
Skriv i vores gæstebog når du kigger ind i vores web-hjem