unlock
Fra : martin christensen

Dato : 12-09-01 19:32

er der nogen der kan
unlock min nokia på Lolland
skriv venligst her på news
da jeg sjældent chekker min email

mvh Martin

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 12-09-01 21:11

martin christensen skrev:

> er der nogen der kan

Masser...

> unlock min nokia på Lolland

Det ved jeg ikke...

> skriv venligst her på news

Nej, læs nedenfor...

Det er salg et skrive i denne gruppe... skriv din besked i dk.marked* så
kommer der nok flere svar...

/bm

--
Jeg unlocker din Nokia mobil telefon for 100 kr.
og det er incl. porto tilbage til dig,ellers så kig på

Fra : Spinner

Dato : 12-09-01 21:49

Rolig nu bm Martin, tjek alle de personer der har initialet på deres
beskeder - der er nok nogen der kan - evt. mod at du betaler portoen!

Spinner

--
Da alle reklamere for at unlocke telefoner vil jeg da også være med - Alle
Nokia-modeller unlockes for 50,-. Du sender telefonen og har den et par dage

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 12-09-01 23:34

Spinner skrev:

>Martin, tjek alle de personer der har initialet på deres beskeder

Ikke forstået?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: www.simlock.dk
Nyt design på siden er ved at være klar - kig forbi!

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 13-09-01 21:00

Lasse Hedegaard skrev:

> Ikke forstået?