Forespørgsel
Fra : news.cybercity.dk

Dato : 03-01-01 19:12

Hej

For ikke at blive alt for upopulær vil jeg lige høre om det er ok at sætte
sit saltvandsakvarium til salg i denne gruppe?

Mvh

Flemming

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 03-01-01 22:05

>For ikke at blive alt for upopulær vil jeg lige høre om det er ok at sætte
>sit saltvandsakvarium til salg i denne gruppe?

Der er lidt delte meninger i gruppen om det er OK eller ej.......

Men hvis man skal følge reglerne (og det skal man vel ?) så er køb og salg
ikke tilladt i denne gruppe !

Det hører hjemme i news:dk.marked.dyr !

--
M.v.h.
Jan Vestergaard

Fra : ole larsen

Dato : 03-01-01 21:06

news.cybercity.dk skrev i meddelelsen <92vq2q$1q60$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
>
>For ikke at blive alt for upopulær vil jeg lige høre om det er ok at sætte
>sit saltvandsakvarium til salg i denne gruppe?

Man bliver ikke upopulær når man er så hensynsfuld at spørge.
Men det er imod fundatsen med købs - og salgsannoncer. Der er en
dk.markedetellerandetdyr til formålet.

Ole

Fra : Christian Steffensen

Dato : 03-01-01 21:52