Memento på VHS
Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 12-09-01 16:10

Er der nogen der ved hvornår subj. kommer på VHS ?

Kunne ikke finde noget på videoreactor.dk - hvor finder i realesedates
generelt?

MVH ANR

"Trying is the first step towards failure."
-Homer Simpson

Fra : Jesper Vestergaard

Dato : 12-09-01 19:04

Memento har endnu ikke fået nogen udgivelsesdato for hverken VHS eller DVD i
reg. 2.

ud over videoreactor, kan du følge med i kommende VHS og DVD udgivelser og
biografpremiere på www.cinemazone.dk (Direkte link til kommende videofilm:
http://www.cinemazone.dk/releaselist.asp?format=2)

venlig hilsen
Jesper
CinemaZone.dk - et filmmagasin i bredformat

Andreas N Rasmussen <anrNOTPART@OFMAILmac.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:1ezmsz3.jncarppr0ttuN%anrNOTPART@OFMAILmac.com...

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 12-09-01 20:48

"Jesper Vestergaard" <vega@cinemazone.dk> wrote in message
> Memento har endnu ikke fået nogen udgivelsesdato for hverken VHS eller DVD
> reg. 2.

Jeg købte den i England for £5, i Blockbuster som tidligere lejefilm. Eller
rettere sagt, købte Memento, Snatch og Stir Of Echoes for £15. Det syntes
jeg var en ret god pris.
Memento er udgivet af Pathé. Der er ingen info på deres homepage. På
www.blackstar.co.uk kan man forudbestille den til den 30. April, men den
koster £71.36... Det må da være en fejl!
På Amazon.co.uk:
Memento

List Price: £14.99
Our Price: £12.99
You Save: £2.00
Release Date: 14 January, 2002.

Det er da mere overkommeligt, også mht. release-date.

Jacob

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 12-09-01 20:53

Jacob Skaaning <jskaaning@email.dk> wrote:

> [...]
> rettere sagt, købte Memento, Snatch og Stir Of Echoes for £15. Det syntes

Jeg takker - ser ud til at jeg må væbne mig med tålmodighed.

MVH ANR

Ned Flanders: "I need to know. Is God punishing me?"
Reverend Lovejoy: "Ohh, short answer, 'yes' with an 'if'.
Long answer, 'no' with a 'but'.

Fra : Macready

Dato : 13-09-01 07:16

>ud over videoreactor, kan du følge med i kommende VHS og DVD udgivelser og
>biografpremiere på www.cinemazone.dk

Eller movieboxen.dk: http://www.movieboxen.dk/kalenderen.asp

eller releaseplan.dk

- Macready