Pauseskærm 3330??
Fra : J.Nielsen

Dato : 12-09-01 15:35

Hej NG.
Jeg prøver lige endnu engang at efterlyse sider hvor man kan downloade nye
pauseskærme til sin 3330. Eller eventuelt referere til nogle programmer
hvori man kan lave sine egne. Umiddelbart ser det ud til at Logomanager har
de funktioner, men selve uploade funktionen er spærret i diverse trial
versioner, så jeg har ikke den store mulighed for at overføre pauseskærmen
uden at skulle invistere i kabler... der MÅ da findes andre
alternativer!!??!?
Håber i kan hjælpe, evnt med nogle gode links.
PFT. Jimmy

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 12-09-01 16:32

J.Nielsen skrev:

> [...]
> i diverse trial versioner, så jeg har ikke den store mulighed for at
> overføre pauseskærmen uden at skulle invistere i kabler... der MÅ da

www.gsmunlock.dk der er logomanager 1.2.2 + crack...

/bm

--
Jeg unlocker din Nokia mobil telefon for 100 kr.
og det er incl. porto tilbage til dig,ellers så kig på

Fra : Jokum

Dato : 13-09-01 08:40

> [...]
> uden at skulle invistere i kabler... der MÅ da findes andre
> alternativer!!??!?
> Håber i kan hjælpe, evnt med nogle gode links.

Om ikke alt for længe vil det være muligt for TDC kunder at downe
pauseskærme via www.vicpeople.dk

Jeg forestiller mig at der sker noget inden for en 14 dages tid...

--

Fra : J.Nielsen

Dato : 16-09-01 01:11

Jeg takker... har i øvrigt hentet LM 122, men mangler stadig et okay udvalg
af pauseskærme, PLUS at få overført dem.... investerer nok bare i et
kabel... Anyway, tak!
Jimmy