TDC BB fast/dyn-ip
Fra : Hauge

Dato : 12-09-01 14:26

Hejsa

Er det muligt at få een fast og flere dyn ip'er på samme tid på TDC's BB?
Når jeg spørger kundeservice, er der ikke rigtigt nogen der kan svare på
det, og de vil undersøge, men har ikke kunne få et svar, måske der er nogen
her i gruppen, der kan det.

Mvh Hauge

Fra : Carsten

Dato : 12-09-01 14:59

On Wed, 12 Sep 2001 15:26:03 +0200, "Hauge" <hauge@CUThrcnet.dk> wrote:

> [...]
>det, og de vil undersøge, men har ikke kunne få et svar, måske der er nogen

Jeg er 99% sikker på at det kan man , står på deres side.

Standard er 2 dyn , men der kan leveres en fast istedet , og så kan dyns bestilles.

Carsten

Fra : togj

Dato : 12-09-01 15:02

Hej Hauge

Du kan prøve at ringe til TDC Bredbånd/ADSL på 80 80 80 17 eller 80 80 80 16

Fra : Hauge

Dato : 12-09-01 15:15

Hejsa

"togj" <togj@tdc.dk> wrote in message
> Du kan prøve at ringe til TDC Bredbånd/ADSL på 80 80 80 17 eller 80 80 80
16

Det er det jeg har prøvet, og det er der jeg ikke har kunnet få et reelt
svar.

Mvh Hauge

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 12-09-01 15:29

"Hauge" <hauge@CUThrcnet.dk> skrev i en meddelelse
> Er det muligt at få een fast og flere dyn ip'er på samme tid på TDC's BB?

Nej

--
Martin Højriis Kristensen

Fra : Hauge

Dato : 12-09-01 16:08

Hejsa

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@sletdetteiname.com> wrote in message
> Nej

Takker for svaret.

Mvh Hauge

Fra : Martin Mollerup

Dato : 23-09-01 18:51

Hej det er 1 fast eller 2.4.6 dyn, ip for 0.10.20 kr.

Mollerup