9110 opsætning
Fra : Fenris

Dato : 12-09-01 14:26

Hej
Hvor finder jeg den nøjagtige og meget hjælpsomme side på nettet eller person,
der vil/kan give mig og min Nokia 9110 adgang til Internettet, jeg har Sonofon
abb. men hver gang jeg prøver at logge på så arbejder den lidt og siden så siger
den intet men slukker Internettet og står som alm. telefon

Mvh
KG
Varde

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 12-09-01 16:33

Fenris skrev:

> [...]
> jeg har Sonofon abb. men hver gang jeg prøver at logge på så arbejder
> den lidt og siden så siger den intet men slukker Internettet og står

Hvad siger Sonofon?

/bm

--
Jeg unlocker din Nokia mobil telefon for 100 kr.
og det er incl. porto tilbage til dig,ellers så kig på

Fra : Fenris

Dato : 12-09-01 20:41

> Hvad siger Sonofon?

Ups, skal de blandes ind i det, jeg troede bare at de skulle kræve penge ind.
Foreløbelig tak til jer også dem der skrev til min mail adr.
KG

Fra : Fenris

Dato : 14-09-01 23:06

> Hvad siger Sonofon?
De sagde "Vi sender dig lige osv. osv." og det venter jeg lige på. Det skal nok
lykkedes, men det afhænger af Deres pris.

Tak for hjælpen.
KG

Fra : GiWeo

Dato : 12-09-01 19:03

On Wed, 12 Sep 2001 15:25:43 +0200, "Fenris" <canislupus@pc.dk> wrote:

>Hej
>Hvor finder jeg den n|jagtige og meget hj{lpsomme side p} nettet eller person,
>der vil/kan give mig og min Nokia 9110 adgang til Internettet, jeg har Sonofon
>abb. men hver gang jeg pr|ver at logge p} s} arbejder den lidt og siden s} siger
>den intet men slukker Internettet og st}r som alm. telefon
>
>Mvh
>KG
>Varde

Mon ikke denne side kan klare det !
http://www.yaws.dk/communicator

--
Engelhardt
ICQ: 4835755

Fra : Dan Rasmussen

Dato : 12-09-01 21:14

Send en mail til kundeservice@sonofon.dk

Skriv at du har en 9110 og gerne vil have en Internet/Wap opsætning tilsendt
til din mobil (husk nr)

Så sender de en .

SpiFF