Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Opbevaring af negativer
Fra : HelloKitty

Dato : 12-09-01 13:49

Nu hvor jeg lægger mine billeder i et fotoalbum, så står jeg med en masse
negativer tilbage. Jeg vil spørge om det er acceptabelt at lægge en bunke
negativer i et papir foldet og igen lagt tilbage til den kuvert som
medfølgte ved fremkaldelsen? Det er lidt træls at have så mange kuverter i
lejligheden og de kun indeholder negativer.

--

Sincerely/Mvh.,
HelloKitty, hellokitty@e-box.dk

Fra : EGON STICH

Dato : 12-09-01 15:29

HelloKitty <[nospam]hellokitty@e-box.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ORIn7.6958$9V5.400037@news000.worldonline.dk...
> [...]
> HelloKitty, hellokitty@e-box.dk
> Copenhagen.
> PS! Remove [nospam] when sending a message to me.

Det er kun i orden, hvis du er ligeglad med om dine negativer går til.
Fotohandleren har negativlommer, som passer i et normalt ringbind.
Køb nogle sådanne.

MVH
Egon

Fra : Anders Frederiksen

Dato : 12-09-01 22:23

"EGON STICH" <stich@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Fotohandleren har negativlommer, som passer i et normalt ringbind.
> Køb nogle sådanne.

Dem er (var...?) jeg også stor fan af. Men sørg for guds skyld for at de
ikke får fugt... Så sidder negativerne nemlig meget godt fast

Mvh.
Anders