Alle mine fisk dør.
Fra : Peter Jensen

Dato : 01-01-01 19:17

Hejsa

Jeg har fået et mega problem alle mine fisk dør.... Det hele startede med at
min guldgurami fik noget hvidt stas ved munden og lidt lyserødt.... den var
så død dagen efter.... det er ca 14 dage siden den døde og siden den første
er der 30-35 fisk døde i mit 325 liters akva... jeg har købt svampe
medicin...det er 4 dag jeg bruger det, men det hjælper ikke.... og bare idaw
er der 11 fisk døde samt et par sugemaller.... det er faktisk ret nederen...
for jeg ved ikke hvad der er galt.....

/Peter

Fra : Michael Jørn Mangal

Dato : 05-01-01 22:31