[DVD] Fejl i Hannibal R1 (minimal spoiler)
Fra : Heidi

Dato : 12-09-01 11:02

Jeg har lige købt ovenstående til min kæreste, fra DVD pusheren i Århus.
Ca. 52-58 min. inde i filmen fryser/hakker filmen meget - det er der hvor
den italienske politimand besøger Hannibal for at få udleveret nogle
kufferter, og han kigger på en eller anden inventarliste.

Er der andre der har haft problemer med filmen? Kæresten vil prøve at
tjekke den på en anden afspiller end sin egen inden vi evt. sender filmen
retur, men det kunne være interessant at vide om andre har haft lignende
problemer...

--
Mvh. Heidi C. Tholstrup
http://www.hct.hjem.wanadoo.dk

Fra : Tommy Nielsen

Dato : 12-09-01 11:49

Jeg så den lige igår og der var ingen problemer.
Så den på en Pioneer 535

Tommy Nielsen.
skuf@mail.dk