Spam!!!!
Fra : Lily

Dato : 12-09-01 08:44

Hvor erdet bare ærgeligt at en super god gruppe som denne skal forurenes med
så mange spam-mails.

Bare lidt frustration fra min side.

Ha´ en hygsom dag

Hilsen Tina

Fra : Tomas O.

Dato : 12-09-01 08:49

hej Lily din &%¤/&%¤ du skrev:

> Hvor erdet bare ærgeligt at en super god gruppe som denne
> skal forurenes med så mange spam-mails.
>
> Bare lidt frustration fra min side.

Jeg har sendt klager på alle de spams der har været den sidet
uge. Og fået at vide at den førstes konto er lukket. De 3 i dag
har jeg klaget over i nat og der er ikke kommet svar fra den
holandske udbyder endnu.

FUT dk.admin.netmisbrug
--
Hilsen Tomas O.
en ganske almindelig mand

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 18-09-01 14:41

"Lily" skrev

Hej Lily eller Tina eller hvad du nu hedder

> Hvor erdet bare ærgeligt at en super god gruppe som denne skal
> forurenes med så mange spam-mails.

Tjah, sådan er det bare. Spammere skyder jo efter alle aktive grupper.

Det er ikke usædvanligt, at "vi" (de gamle gråhårede, som ikke længere
kan huske hvornår vi startede med at benytte denne gruppe) benytter
lejligheden til gøre gøre os morsom på bekostning af et spam-indlæg.

Du er velkommen til at gøre det samme. Nogle gange kan man endda starte
en udmærket debat på den måde.

F.eks. kunne man benytte indlægget "Are you over 21, want SEX?" til at
gøre sig morsom over aldersgrænserne i USania eller til at diskutere
hvordan en videogoddess egentlig ser ud.

Man kan naturligvis også filofisere over, hvordan man kan have SEX med
en website. Selvom det nok egentlig hører til i nyhedsgruppen:

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Chokmah x@dogSun

Dato : 18-09-01 17:35

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@gmx.net> wrote in news:9o7q9m.vc.1
@kommunalbastards.org:

> Tjah, sådan er det bare. Spammere skyder jo efter alle aktive grupper.

derfor bør indlægene nu stadig slettes og klager sendes osv

> F.eks. kunne man benytte indlægget "Are you over 21, want SEX?" til at
> gøre sig morsom over aldersgrænserne i USania eller til at diskutere
> hvordan en videogoddess egentlig ser ud.

det er jo unægteligt beviseligt at der kan komme en go debat ud af næsten
hvad som helst - selv da jeg for nyeligt slog min bedre halvdel til
potentiel prono droning - hvilket egentligt var en 97,3 % joke - der kom der
da mange ny læser til gruppen - med derres bud på situatione - jeghar lieg
tømt en eller ubenyttet post kasse for - harmdirende mails :)

> Man kan naturligvis også filofisere over, hvordan man kan have SEX med
> en website. Selvom det nok egentlig hører til i nyhedsgruppen:

jamen Porno industrien er da en stor del af den samlede seksualitets masse !

Peder som du måske har bemærket har Hanne L & Henning igenem længer tid ikke
haft tid til at skrive så jeg tænkte om du ikke midlertidigt kunne om ikke
andet tage dig af det hårde afrydninger klager osv.

MvH
Bo

Fra : Henning

Dato : 19-09-01 11:58

"Chokmah x@dogSun" <chokmah@mailme.dk> wrote in message

Hi Bo

> [...]
> haft tid til at skrive så jeg tænkte om du ikke midlertidigt kunne om ikke
> andet tage dig af det hårde afrydninger klager osv.

Jeg vil prøve at hænge på fra nu af igen

MVH
Henning, der er mere grå-håret end Peder