frame eller tabel ?
Fra : Henrik Ankersen

Dato : 12-09-01 08:57

Hej

Jeg er ved at lave en hjemmeside, hvor jeg er lidt i tvivl om jeg skal bruge
frame eller en tabel.
Jeg vil have 3 horisontale sider, to kanter og en midter side.
Den skal laves så lige meget om man køre 800*600 eller 1024*768, så skal
midten altid være lige stor.
Det skal være noget alla jubii.dk. Og den skal kun laves til 800*600 og
1024*768.

Hilsen HA

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-09-01 15:02

Wed, 12 Sep 2001 09:56:43 +0200, skrev "Henrik Ankersen"
<henrik.ankersen@get2net.dk>:

>Jeg er ved at lave en hjemmeside, hvor jeg er lidt i tvivl om jeg skal bruge
>frame eller en tabel.

Det var dog en frygtelig bunke grupper, som du har postet dit indlæg
i.

Det er slet ikke nødvendigt og du har også fået et brugbart svar i en
af grupperne.

Det er normalt nok at poste i en gruppe, den rigtige og det havde
været news:dk.edb.internet.webdesign, hvor du også har postet dit
spørgsmål.

Vil man endelig poste i flere grupper, så bør man X-poste og sætte fut
til den mest relevante, læs meget gerne
<http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html>.
--
med venlig hilsen