Skærme
Fijala 3554
hjælp vedr. opløsning
Fra : *** J o h n n y ***

Dato : 11-09-01 21:52

hvad er den bedste opløsning til en 21" ?

hvilke drivere skal man bruge til G2 ultra ?

johnny

jeg har aldrig gået i seng med grimme kvinder
- men jeg er fan'me vågnet op med en del !!!!

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 12-09-01 15:17

"*** J o h n n y ***" <lowlife@sol.dk> wrote in message
> hvad er den bedste opløsning til en 21" ?

Anbefalet opløsning, er vel 1600*1200 men 1920 *1440 var vel værd at
foretrække. Og opdaterings frekvensen skal jo så være over 85 HZ ellers
bliver man da bimmer i hovedet.

Men hvad er det så for en skærm? Kan den køre den opløsning.. Tror du alt er
generalt?

> hvilke drivere skal man bruge til G2 ultra ?

Aner det ikke,, Og desuden siger Geforce 2, nu ikke særligt meget... Hvad
med at gå ind på producentens hjemmeside, og download de nyeste.. Det kommer
jo også an på hvilket styrestystem du kører

Fra : *** J o h n n y ***

Dato : 13-09-01 06:59

det er en Sony 520GS
styresystem winME
creative G2 ULTRA

johnny

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 13-09-01 11:30

*** J o h n n y *** wrote:

> hvad er den bedste opløsning til en 21" ?

2048*1536 vil jeg mene, men prøv selv og vælg den du synes er rarest.

> hvilke drivere skal man bruge til G2 ultra ?

Den nyeste - hent den på www.nvidia.com

Mvh

Bruno