2 år gammel rød hunkat søger nyt hjem
Fra : Drog

Dato : 11-09-01 21:17

Hun er steriliseret og øremærket, kommer fra Inges kattehjem.Hun er meget
sød og kærlig overfor mennesker, men kan ikke finde ud af at omgås andre
katte derfor kan vi ikke have hende , vi har nemlig 6 andre katte. Vi fik
hende fordi vi ville hjælpe et ungt par der havde glemt at læse
lejekontrakten, men nu synes vi faktisk det er synd for hende at hun skal
være her, for hun får mange bank af de andre katte.
Er der nogen her som kender et sted hvor hun kan være uden andre katte.
Med venlig hilsen Ole
Tlf 59620129

Fra : Fie

Dato : 12-09-01 07:53

Hej Ole

Hvor land tid har I haft hende? Så vidt jeg husker er det muligt at komme
tilbage med en kat fra Inges Kattehjem, hvis det skulle vise sig, at den
ikke fungerer sammen med ens andre katte, men indenfor 1 måned.

Fie