Apistogramma agassizii ??
Fra : rap

Dato : 27-12-00 19:38

hej Gruppe !!

jeg har netop idag, investeret i et par "Apistogramma agassizii". Ligger du
inde med nogen form for erfaringer, håber jeg at DU vil dele dem med mig og
andre i gruppen.

Det er i hvert fald en køn lille fætter.

Mvh

Stalker

Fra : Morten Loui Tejlgaar~

Dato : 27-12-00 19:47

Sludder med det omvendte nogle kalder det omvendt men det er den anden vej
rundt sorry stalker!!
-Morten

Fra : Morten Loui Tejlgaar~

Dato : 27-12-00 19:56

OK nu er den helt galt når jeg læser den igen. Her er forklaringen der
findes to typer af anlæg Omvendt hvor Demi vand er affaldet hvis man kan
sige det sådan og almindeligt osmoseanlæg hvor ionerner (Mineraler og salte)
er affaldet. Resultatet er det samme og du har fået et link til hver. Håber
det hjalp lidt.