Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
OT: USA
Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 11-09-01 19:48

Utroligt så ubetydeligt fotografi bliver når man er vidne til den
forfærdelige terrorbølge der er skyllet ind over USA idag. Det er svært ikke
at tænke på den lidelse og sorg der så grusomt er blevet påført en masse
uskyldige mennesker. Lad os ikke glemme næstekærligheden....

Tim Lerche Sørensen

Fra : Kim Østrup

Dato : 11-09-01 20:10

Tim Lerche Sørensen <35mm@film.dk> skrev i en
> [...]
masse
> uskyldige mennesker. Lad os ikke glemme næstekærligheden....

Hørt

Mvh

Kim

Fra : Lars9999

Dato : 11-09-01 20:58

ENIG

Lars

Fra : Martin Koch

Dato : 11-09-01 21:16

On Tue, 11 Sep 2001 20:47:52 +0200, "Tim Lerche Sørensen"
<35mm@film.dk> wrote:

> [...]
>at tænke på den lidelse og sorg der så grusomt er blevet påført en masse
>uskyldige mennesker. Lad os ikke glemme næstekærligheden....

Jeg er rystet og chokeret. Min dybe medfølelse til alle pårørte og
hele menneskeheden!

/Martin

Fra : Jens Olsen

Dato : 11-09-01 21:51

<35mm@film.dk> wrote:

> [...]
>at tænke på den lidelse og sorg der så grusomt er blevet påført en masse
>uskyldige mennesker. Lad os ikke glemme næstekærligheden....

Det kan da godt være, men kunne du ikke flytte over i "dk.politik"
eller dk.livssyn" eller hvor det nu måtte høre hjemme.

Jens

Fra : Langgaard

Dato : 12-09-01 18:26

Hej

Jens, du kan ikke grænsesætte overfor følelser !

Jeg tilslutter mig Tim, Kim og Lars.

--
Venlig hilsen / Best regards

Leif Langgaard

Fra : Jan Boegh

Dato : 12-09-01 20:05

"Langgaard" <langgaard@klarupnet.dk> wrote in message news:9no5nc$1dkv$1@abnew01.sonofon.dk...

> Jens, du kan ikke grænsesætte overfor følelser !
>
> Jeg tilslutter mig Tim, Kim og Lars.

Det _er_ bare så svært - og især i en situation som den aktuelle, hvor al medmenneskelighed vækker en enorm og berettiget sympati
for de stakkels ofre og dyb afsky for de kræfter, der står bag katastrofen - men det er nu mest hensigtsmæssigt at bruge grupperne
til det, der er indeholdt i fundatsen.
Det minder meget om de situationer, hvor en eller anden beder om hjælp/penge til et kræftsygt barn, jordskælvsofre og hvad ved jeg.
Man bliver let diaboliseret, hvis ikke man slutter op - men Jens har nu alligevel ret - det hører ikke hjemme her.

mvh
Jan

Fra : U. Pedersen

Dato : 12-09-01 20:47

On Wed, 12 Sep 2001 19:26:06 +0200, "Langgaard"
<langgaard@klarupnet.dk> wrote:

>Hej
>
>Jens, du kan ikke grænsesætte overfor følelser !
>
>Jeg tilslutter mig Tim, Kim og Lars.

uanset hvor frygteligt det skete i world trade centret måtte værer, så
har Jens fuldstændig ret, der er en fundats for denne gruppe.
Og den er ikke til politik.

U.P.
http://dk.photos.yahoo.com/luf123
http://users.cybercity.dk/~dsl23348/ (min legeplads)