Fatal error ?
Fra : Bo Rattenborg Jørgen~

Dato : 11-09-01 17:30

jeg har fået følgende fejlmeddelelse:

Fatal error: Allowed memory size of 8388608 bytes exhausted (tried to
allocate 131504 bytes)

Som jeg læser det, er fejlen en fejl eller tager jeg fejl ?

Bo

Fra : Thomas L. Kjeldsen

Dato : 13-09-01 20:03

Bo Rattenborg Jørgensen wrote:
> jeg har fået følgende fejlmeddelelse:
>
> Fatal error: Allowed memory size of 8388608 bytes exhausted (tried to
> allocate 131504 bytes)
>
> Som jeg læser det, er fejlen en fejl eller tager jeg fejl ?

Nej, de 8388608 bytes er blevet brugt og der kommer så en fatal error
idet php forsøger at bruge yderligere 131504 bytes. Sådan tolker jeg det
ihvertfald.

Med mindre det skyldes en fejl i dit script, kan du overveje at skrue på
memory_limit - se http://php.net/manual/en/configuration.php.

mvh Thomas