[DVD] Hvor henne på nettet....
Fra : Jack Jensen

Dato : 11-09-01 15:41

Førhen købte jeg alle mine dvd'er hos moviemedia,men de er desværre
holdt op med at sælge.

Jeg er bla. på udkig efter Frankenstein(1931) og fundet
frem til 4 andre sider.

alldigital : hvor den koster 269,-

dvdoo : har den ikke (jeg synes i det hele taget ikke de har mange
dvd'er !?)

dvdz : (det sammen som dvdoo)

dvdproshop : til den bedste pris jeg kunne finde 255,-

Jeg har også søgt på jubii men uden det store held,så nu søger
jeg lidt hjælp fra de mange dvd-film-freaks som se dette indlæg

Hvor henne på nettet....
....finder jeg de bedste Danske dvd-sider som har en fornuftig pris
og et godt udvalg i R1 titler ?

Tak for hjælpen

mvh.
J.J.

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 11-09-01 15:49

"Jack Jensen" <spamspam@hotmail.com> wrote in message

> Hvor henne på nettet....
> ...finder jeg de bedste Danske dvd-sider som har en fornuftig pris
> og et godt udvalg i R1 titler ?

Det her er vel et oplagt bud til en evt. FAQ/OSS.

Uden at kende meget til markedet har jeg indtryk af, at Laserdisken har et
stort udvalg, men at de også er halv-pebrede. Frankenstein er på lager, men
koster 298,-

/Nikolaj

Fra : sniper_Nolight

Dato : 12-09-01 19:38

> Hvor henne på nettet....
> ...finder jeg de bedste Danske dvd-sider som har en fornuftig pris
> og et godt udvalg i R1 titler ?

en søgning på ordet Frankenstein giver 16 resultater på diverse DVD udgaver
www.proshop.dk og priserne ser fornuftige ud... tjek den selv

sniper_Nolight