Remote Assistance (WinXP)
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 11-09-01 15:13

Hejsa!

Nogle der ved hvordan jeg sætter en NetExpres en en CyberCity ADSL
linie op til at kunne bruge Remote Assistance (WinXP)? Det må være
nogle porte der skal åbnes for?

- Jeg har kun selv adgang til NetExpres, den anden linie (hos
CyberCity) skal jeg forklare en kammerat hvordan han åbner for.

Når vi prøver nu, så går forbindelsen bare ikke igennem.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: www.simlock.dk
Tilbud indtil 14. september: LÅS 2 OP, BETAL FOR 1!

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-09-01 15:30

> Hejsa!
>
> Nogle der ved hvordan jeg sætter en NetExpres en en CyberCity ADSL
> linie op til at kunne bruge Remote Assistance (WinXP)? Det må være
> nogle porte der skal åbnes for?

Nårr,, så I har fået hans ADSL forbindelse op og køre? Meget rart at vide,
når man har svaret på dit spørgssmål.

Er det Remote Desktop du mener? Så er det port 3389 (tcp) Men ellers bruger
de sikkert samme port.

fra help:
Differentiating between Remote Desktop and Remote Assistance
Remote Desktop and Remote Assistance use the same underlying technology, but
there are differences between these features.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 11-09-01 15:47

Bjarke Hansen skrev:

>Nårr,, så I har fået hans ADSL forbindelse op og køre?

Nej. Men det er vist hans netkort der er problemer med (sammen med Win
XP).

>Meget rart at vide, når man har svaret på dit spørgssmål.

Det er en anden...

>Er det Remote Desktop du mener?

Nej - Remote Assistance. Har ikke hørt om Remote Desktop.

>Så er det port 3389 (tcp) Men ellers bruger de sikkert samme port.

Hvordan åbner man for porte på CC ADSL?

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : thomas Frimand

Dato : 11-09-01 18:55

Lasse hvad er det med problemer med netkort /WinXP?
jeg har nemlig problemer læs punkt TDC problemer efterlyses

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 11-09-01 19:08

thomas Frimand skrev:

>Lasse hvad er det med problemer med netkort /WinXP?
>jeg har nemlig problemer læs punkt TDC problemer efterlyses

Ikke helt forstået?

En af mine kammerater har åbenbart problemer med at få sit netkort til
at fungere under Windows XP. Jeg har ikke selv siddet ved hans
maskine, så det kan godt være en eller anden basal ting - han er ikke
den store EDB-haj.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : thomas Frimand

Dato : 12-09-01 01:52

efter jeg har fået WINXP kan jeg ikke forny min release og det er vel
netkortet der står for den del?? jeg skal mauelt ind og release samt renew
og først da er der hul igennem. det til trods for at jeg hele tiden kan se
min ip i ipconfig?? den kan jeg ikke greje