World trade USA
Fra : Tomas O.

Dato : 11-09-01 15:03

Tjek CNN det er for vildt!

World Trade ramt af TO fly. Pentagon brænder ramt af 3. fly.

FUT dk.snak.snik

Fra : T'abula R'asa

Dato : 17-09-01 16:51

Tomas O. skrev:

> Tjek CNN, det er for vildt!
> World Trade ramt af TO fly. Pentagon braender ramt af 3. fly.

Vi styrer direkte mod afgrunden her.

Kaerligst
Peter S. Winding / T'abula R'asa
TabulaRasa@nym.alias.net

Fra : claus

Dato : 17-09-01 18:10

T'abula R'asa <tabularasa@nym.alias.net> wrote:

> Vi styrer direkte mod afgrunden her.

Har menneskeheden ikke altid befundet sig i frit fald mod afgrunden?

--
hilsen claus

Fra : Chokmah x@dogSun

Dato : 17-09-01 19:39

claus@post.dk (claus) wrote in

> Har menneskeheden ikke altid befundet sig i frit fald mod afgrunden?

Tjaaa .....katastrofer afløser katastrofer , tagisk er det hver gang -
også med det 150 000 der iraker der blev slagtet på en tabt sag for
dem... men en debat om sex og samliv bliver det næppe

fut :dk.livssyn

Fra : Mic

Dato : 18-09-01 12:04

www.supportusa.dk

Off-topic, I know, men I kan altid riste min røv senere

Mic

Fra : T'abula R'asa

Dato : 27-09-01 04:46

Claus skrev:

> [...]

Bestemt, Claus, men her gik man og satsede paa, det ikke blev i ens
egen levetid, hvad man efter "9-11" kan frygte.

" Duck and Cover! ", people...

Bo skrev:

> Tjaaa ... katastrofer afloeser katastrofer, tragisk er det hver gang
> [fortsaettes]

Angrebene paa WTC og Pentagon er mere end " nye katastrofer ", Bo.
Saa voldsomme angreb, som vi har oplevet i USA, ikke mindst den
forestaaende aktion mod Afghanistan, kan udvikle sig til Dommedag.

Jeg ved ikke med dig, men naar Osama bin Laden taler om gengaeldelse
med kemiske/biologiske vaaben i tilfaelde af sidstnaevnte, interesserer
det mig ikke en skid, at fly- og forsikringsselskaber maatte befinde
sig paa falittens rand. De kan sgu da gaa til Helvede for min skyld.

> [fortsaettes her]
> ogsaa med de 150.000 irakere, der blev slagtet paa en tabt sag for
> dem... [fortsaettes]

Men doede, uskyldige irakere - og hvilke enkeltpersoner og befolknings-
grupper, den " frihedselskende, amerikanske regering " ellers har
forbrudt sig imod op igennem tiden - aendrer bare ikke paa antallet
af lig i New York.

Og maatte din kaereste blive draebt i trafikken eller faa konstateret
kraeft, kunne du saa bruge det til noget, at flere hundrede lider samme
skaebne hvert aar. Det er en fucking tragedie for *hvert* et doende og
lidende menneske.

> [fortsaettes her]
> men en debat om sex og samliv bliver det naeppe

Naturligvis er Tomas' omtale og diskussionen her off-topic af H. til,
men aldrig har der vaeret saa god en grund til at bryde med reglen -
og flere af os har sgu gjort det for langt mindre. Det her angaar alle.

Jeg runder vanen tro af med en betragtning omkring yndlings-emnet:

Hvis *boern* var dygtige piloter eller kemi-ingenoerer, ville de saa
udfoere, blot taenke paa de handlinger, man her har vaeret vidne til?
Hvad er der galt med vi voksne? Hvad er der galt?

Fred & Kaerlighed, Bo - til dig og resten af menneskeheden.
Peter S. Winding / T'abula R'asa
TabulaRasa@nym.alias.net

Fra : Tomas O.

Dato : 27-09-01 08:31

T'abula R'asa din &%¤/&%¤ du skrev:

T'abula R'asa din &%¤/&%¤ du skrev:

Det er faneme ikek min fejl at folk ikke følger en FUT!!

Kan I så stope den debate herinde og det du skriver Per er under
al kritik!

Dette her:
>Og maatte din kaereste blive draebt i trafikken eller faa
>konstateret kraeft, kunne du saa bruge det til noget, at flere
>hundrede lider samme skaebne hvert aar.

Gør at du bliver ingnoreret af mig fra nu af. Du er simpelthen
for lav!

FUT dk.snak.off-topic
og følg venligst futten eller der bliver sendt en klage!

--
Hilsen Tomas O.
Her er der plads til at skrive en masse lort, som ingen anden

Fra : T'abula R'asa

Dato : 27-09-01 13:15

Tomas O. skrev:

> Kan I saa stope den debate herinde [Nej. PSW.]
> og det du skriver Per er under al kritik!

> Dette her:

> Goer at du bliver ingnoreret af mig fra nu af. Du er simpelthen
> for lav!

Hvad Helvede er du paa, ven?!...

Det er sgu da Bos holdning, jeg angriber. Bo, som indirekte siger, at
maatte man miste sin kaereste i trafikken, er det tilsyneladende uden
betydning, fordi flere hundrede mennesker doer her hvert aar.

Jeg ved ikke, hvordan Fanden du laeser afsnittet, men hvordan kan du
overhovedet mistaenke mig for at vaere ligeglad, naar du ser, hvordan
jeg afslutter mit indlaeg???

For SATAN, proev at bruge mere end 2 min. paa folks indlaeg, foer du
koerer kanonerne i stilling!

> og foelg venligst futten eller der bliver sendt en klage!

Naa! Du sender ligefrem * en klage *, naar man taler om ting, der truer
hele vor eksistens. Men saa vil jeg anbefale, at du i foerste omgang
skaerer ned paa dit forbrug foran computeren, for den forstyrrer sgu
din tankevirksomhed og virkelighedsopfattelse lidt for meget!

WAKE UP, God DAMN IT!
Peter S. Winding / T'abula R'asa
TabulaRasa@nym.alias.net

Fra : Henning

Dato : 27-09-01 13:51

"T'abula R'asa" <tabularasa@nym.alias.net> wrote in message
> Tomas O. skrev:

Hej i to, kan i ikke lige moderere jer
lidt, og begge futte over i en mere relevant
gruppe!
Mange af os abonnere på flere grupper, så Per,
du gavner ingen ved at være off topic i denne
gruppe.

Og Ja børn ville smide både atombomber,
giftgas. bakterier og vira, de tror verdenen er
som en tegnefilm, i de arabiske/persiske kulturer
opdrages disse børn til at slå "fjender" ihjel.

MVH
Henning

Fut: news:dk.snak.off-topic

Fra : Chokmah x@dogSun

Dato : 27-09-01 22:55

"T'abula R'asa" <tabularasa@nym.alias.net> wrote in

Hi Peter jeg futer lige den her over i dk.livssyn
en gruppe jeg tror du vil kunne lide også !

> Hvad Helvede er du paa, ven?!...

???

> Det er sgu da Bos holdning, jeg angriber. Bo, som indirekte siger, at
> maatte man miste sin kaereste i trafikken, er det tilsyneladende uden
> betydning, fordi flere hundrede mennesker doer her hvert aar.

nahh har man godt nok læst det af mit indlæg ??? eller var der en Bo mere ?

> For SATAN, proev at bruge mere end 2 min. paa folks indlaeg, foer du
> koerer kanonerne i stilling!

Uh lige her er det mere brug ind de fleste andre steder men jow - de dukker
op !

> [...]
> skaerer ned paa dit forbrug foran computeren, for den forstyrrer sgu
> din tankevirksomhed og virkelighedsopfattelse lidt for meget!

Hmmm ja det må være en anden - men lige for en go ordens skyld Peter en Fut
er nu ikke en ubetinget dårlig ting de t vil egentligt bare sige at man
debatere et sted hvor at - indholdet af indlæger er mere relevant ind
nærværende forum !

MvH
Bo

Fra : Tomas O.

Dato : 28-09-01 01:14

hej T'abula R'asa du skrev:

> Hvad Helvede er du paa, ven?!...

Jeg kunne spørge om det samme.

> Det er sgu da Bos holdning, jeg angriber. Bo, som indirekte
> siger, at maatte man miste sin kaereste i trafikken, er det
> tilsyneladende uden betydning, fordi flere hundrede mennesker
> doer her hvert aar.

Nå det er der ingen andre end dig, der har fået ud af at læse
Bo's indlæg.

> Jeg ved ikke, hvordan Fanden du laeser afsnittet, men hvordan
> kan du overhovedet mistaenke mig for at vaere ligeglad, naar
> du ser, hvordan jeg afslutter mit indlaeg???

Fordi den slags ikke hører hjemme i denne gruppe da det intet har
med seksualitet og samliv at gøre!

> For SATAN, proev at bruge mere end 2 min. paa folks indlaeg,
> foer du koerer kanonerne i stilling!

Det har jeg!

> [...]
> i foerste omgang skaerer ned paa dit forbrug foran
> computeren, for den forstyrrer sgu din tankevirksomhed og

Nedsættende bemærkninger er rigtig godt for debatten. Ligeså at
man debattere uvedommende emner i en gruppe om sex og samliv!

Jeg er på job 50-60 timer om ugen og hvor meget jeg sidder foran
min puter når jeg endelig har fri kan jeg slet ikke se kommer
debatten ved!

FUT dk.admin.netikette hvor man debatterer hvordan man bør opføre
sig på usenet.