SP: vedr. Sletning af logo
Fra : Kim Larsen

Dato : 11-09-01 14:16

Førhen kunne man slette sit Logo på mobiltlf.-displayet (i så fald at man
havde "importeret" et sådant) på SOL.dk men så vidt jeg kan se, har de
fjernet denne mulighed. Er der nogle der ved, om der nogen på nettet der
tilbyder denne service, så fald vil jeg gerne have adressen. På forhån tak.

Med venlig hilsen
Kim Larsen

Fra : Mark Beaumont

Dato : 11-09-01 16:39

"Kim Larsen" <kim.l@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tilbyder denne service, så fald vil jeg gerne have adressen. På forhån tak.

Fra http://www.sol.dk
"For at fjerne operatørlogoet fra mobiltelefonens display skal du sende en
SMS med besked 'CLEAR' til nummeret (1227). Det koster 4 kr. at bruge
"CLEAR"-funktionen."

Fra http://www.mobital.dk
"Du vælger et vilkårligt logo på samme måde, som når du sender et operatør-
logo. Når du kommer til siden hvor du skal vælge operatør, vælger du 'Clear
logo', og sender herefter logoet. Når du modtager logoet gemmer du det, og
så skulle dit "gamle" logo gerne være pist borte."

Mobital er gratis at bruge.

Vh Mark

Fra : Kim Larsen

Dato : 13-09-01 14:11

Tusind tak for info.

Jeg har nu via Mobital fået løst problemet og fået det originale
OperatørLogo tilbage i displayet.

Med venlig hilsen
Kim Larsen

Fra : Claus Petersen

Dato : 12-09-01 22:58

"Kim Larsen" <kim.l@sol.dk> wrote in message
> [...]
> fjernet denne mulighed. Er der nogle der ved, om der nogen på nettet der
> tilbyder denne service, så fald vil jeg gerne have adressen. På forhån

Hvis du taler om at fjerne logo HELT således at der intet er tilbage, heller
ikke operatørens logo, er der en temmelig nem fremgangsmetode som intet
koster: Find en logoeditor (dingelink/mobital) og lav et helt blankt logo.
Send det, og vupti: Dit display er blankt (næsten). Virkede på min 3210...

Claus

Fra : Kim Larsen

Dato : 13-09-01 14:09

Nej jeg skulle have det gamle originale OperatørLogo tilbage på min mobil og
det er sket nu.

Mvh.
Kim Larsen