Mangler god litteratur om CSS og HTML
Fra : Lisbeth Schillig

Dato : 11-09-01 14:21

Findes der ikke en god håndbog i HTML og CSS, der indeholder
nogle af alle de guldkorn jeg ser her på disse sider? Jeg savner
at kunne slå op (i en bog) i et index når jeg får et problem.
Håber I kan anbefale noget godt.
:0)
Lisbeth Schillig

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Tony H. Reinkvist

Dato : 11-09-01 16:18

Istedet for at benytte en opslagsbog, kunne du jo benytte et program. Jeg
benytter selv et der hedder TopStyle www.bradsoft.com til css. Det er
genialt, da det også kan checke koden og komme med forslag til diverse
browsere

Tony Reinkvist

Fra : Lisbeth Schillig

Dato : 12-09-01 09:07

Tony H. Reinkvist wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Istedet for at benytte en opslagsbog, kunne du jo benytte et program. Jeg
> benytter selv et der hedder TopStyle www.bradsoft.com til css.

Hej Tony.
Har hentet programmet og vil sætte mig ind i det. Umiddelbar ser det lovende
ud. Ville nu alligevel gerne finde en opslags bog (sådan én af papir) med et
index så man let lige kan finde det man søger, både mht. HTML og CSS.
Men alligevel tak for hjælpen.
Lisbeth