Hun katte strinteri......
Fra : Birgitte

Dato : 11-09-01 13:27

Jeg kan læse ud fra listen her, at jeg ikke er den eneste, der har en hunkat
der strinter
Vi har ikke haft problemet med hende før, men under den her løbetid, som hun
næsten er på vej ud af nu, har hun strintet alle vegne....
op af karme, vindueskarme, højtalere, bordben ja alle steder som en hankat
gør det.
Hun sætter sig ikke ned og planter en lille sø,- næhh hun vender enden til,
og p..... mildest talt op af alt.
Hun planter også små søer på alle glatte flader, og vi er ved at gå ud af
vores gode skind...
Man skulle tro, at hun var en hankat bare med hunkattekønsorganer.
Er der andre der har fundet ud af en løsning på dette, vil vi blive meget
glade for nogle gode råd.
Det er faktisk en' af vores avlshunner jeg her omtaler, men er der kun en
løsning,- ja så får hun kun 1 kuld killinger for derefter at blive
neutraliseret.
Håber virkelig, at denne lille særhed kun er under løbetiden, og at det
stopper igen efter løbetidsophør.
Mange miauuer fra Birgitte

DK. True Trust
www.truetrust.dk

---

Fra : Nina El Falaki

Dato : 11-09-01 21:04

Hej Birgitte

Det er absolut ikke usædvanligt at hunkatte strinter under løbetid.

Du kan "opbevare" hende på badeværelset, når hun løber

Du kan give p-piller, når hun ikke skal parres

Du kan kastrere

Der er dog nogle hunkatte der kun strinter i en eneste løbetid i hele deres
liv, så der er da håb.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Birgitte

Dato : 11-09-01 21:18

Hej Nina
Det er som sagt min avlshun, og kan desværre ikke tåle p.piller.
Jeg venter spændt på, udfaldet efter denne løbetid og håber på, at det blot
var en dille.
Hun skal parres ved næste løbetid, så håber vi på, at problemet løser sig.
Mange miauuer fra
Birgitte
DK. True Trust
www.truetrust.dk

---

Fra : SANNI TRUEDSSON

Dato : 13-09-01 18:47

Ja jeg har en hunkat som startede med at strinte op af alting, EFTER hun var
blevet steriliseret.
Vi har endnu ikke fundet en kur, så hun stopper.

Fra : Birgitte

Dato : 13-09-01 20:33

Min hunkat er nu tilbage som den dejlige renlige kat igen, men nu er
løbetiden også slut for denne gang.
Jeg er spændt på, hvordan hun reagere ved næste løbetid, selvom hun ved den
skal parres.
Jeg håber på, at det blot var en enkelt homonfrustration, men jeg kender da
flere hunkatte der markere også selvom, der ikke er en løbetid indblandet.
Vi havde for nogle år siden, en hunkat der markerede, men kun hvis vi f.eks
flyttede fast inventar, en stol, en kattebakke, madskål osv.
Mange miauuer fra Birgitte
DK. True Trust
www.truetrust.dk

---