WinXP Og CyberCity ADSL
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 11-09-01 13:04

En af mine kammerater har lige ringet, han har problemer... Kan ikke
komme på nettet (CyberCity ADSL) efter han har installeret Windows XP.

Nogle der har prøvet, hvad skal han lave af opsætning osv?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: www.simlock.dk
Tilbud indtil 14. september: LÅS 2 OP, BETAL FOR 1!

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-09-01 13:14

> En af mine kammerater har lige ringet, han har problemer... Kan ikke
> komme på nettet (CyberCity ADSL) efter han har installeret Windows XP.
>
> Nogle der har prøvet, hvad skal han lave af opsætning osv?

Så har han da været tæmmelig dum ved indstallationen...?? Det kan da næsten
ikke være nemmere... Men har han prøvet at kører netværkssetup´en?

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 11-09-01 13:23

Bjarke Hansen skrev:

>Så har han da været tæmmelig dum ved indstallationen...?

Han er ikke det store computer-geni :)

>Det kan da næsten ikke være nemmere...

Det var også meget simpelt med min NetExpres (TDC ADSL).

>Men har han prøvet at kører netværkssetup´en?

Ja. Hvad skal han vælge, jeg har ikke selv pillet ved CC ADSL. Jeg
mener ikke jeg selv valgte broadband ved TDC.

Nogle der har en hurtig forklaring?

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-09-01 13:46

> Ja. Hvad skal han vælge, jeg har ikke selv pillet ved CC ADSL. Jeg
> mener ikke jeg selv valgte broadband ved TDC.

Prøv:

Start => Control Panel => Network and internet connections ( Category view )
=> Network connections => Set up a home or small office network (menuen til
venstre) => oTHER => This computer....... directly or through a hub => Vælg
netkortet.. (er det indstalleret?) Så skulle det køre... Inde i internet
explorer,, sæt den op til at finde indstillingere automatisk.

Fra : Rune Christiansen

Dato : 13-09-01 16:01

husk at han kun kan bruge http://adsl.cybercity.dk
til at få opdateret sin router eller noget´

så skal det bare genstartes og så køre den nok