Neounger!!
Fra : Henrik Schwarz

Dato : 11-09-01 12:37

Jeg har lige fået 5 små neon unger man hvad skal jeg give dem at spise
fladfoder?? eller hvad??

Fra : Simon.......

Dato : 11-09-01 18:56

hvor underholdende, anede ikke man kunne yngle neon selv, hvor stor er din
stime, hvilke neoner, er der andre fisk i akvariet ? hvad temp. ....
BILLEDER !!!

tillykke med dem !

ved desværre ikke hvad de spiser...

mvh.Simon

Fra : Henrik Schwarz

Dato : 11-09-01 19:50

Jeg må godt nok sige det var en fejl fra min side jeg havde set forkert!
Forklaring: Jeg havde købt en black molly som åbenbart var gravid og så
havde jeg unger så det er min fejl :(

Fra : Jan Boegh

Dato : 11-09-01 20:36

"Simon......." <guden@iname.com> wrote in message news:3b9e4fab$0$228$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> ved desværre ikke hvad de spiser...

selvom det jo ikke er aktuelt her: infosurier.

mvh
Jan

Fra : Simon.......

Dato : 12-09-01 09:26

> selvom det jo ikke er aktuelt her: infosurier.
på dansk ?
-Simon

Fra : Niels Thrane

Dato : 12-09-01 12:13

Hehe.. Det er skam dansk.

Infusorier er små dyr som ikke kan ses med det blotte øje.

De kan "dyrkes" i et glas vha. en bananskræl eller lignende.

--
Mvh.
Niels Thrane

Fra : Carsten Gall

Dato : 12-09-01 13:35

Niels Thrane <niels@freeway.dk> skrev i en
> Hehe.. Det er skam dansk.
>
> Infusorier er små dyr som ikke kan ses med det blotte øje.
>
> De kan "dyrkes" i et glas vha. en bananskræl eller lignende.

Infusorier, kan faktisk ses med det blotte øje, når de er mange nok.
De samler sig i bånd i stilleståenede vand, det skal være helt stille.
Hvordan de ser ud under lup, kan jeg ikke huske mere.

Carsten