Vedr IE 5.01 SP2
Fra : -Jens-

Dato : 11-09-01 08:44

Har microsoft et download site hvor man kan hente den fulde programpakke af Internet Explorer 5.01 SP2 og ikke bare de ca 500kb man downloader fra windows-update.

Jeg skal opdatere 4 pc'er i et netværk og der er ikke nogen grund til at alle 4 skal downloade programmet.

mvh
Jens

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 11-09-01 10:02

> [...]
>
> Jeg skal opdatere 4 pc'er i et netværk og der er ikke nogen grund
> til at alle 4 skal downloade programmet.

Der er et eller andet sted, hvor man vidstnok kan downloade det meste. Men,
jeg vil foreslå dig at opdatere den første maskine, og så tage filerne fra
mappen winupdate (eller noget i den retning) som er en midlertidig mappe der
ligger i roden af c drevet og kopiere den.

> Jens

/Kasper
<http://kyndsberg.dk/>

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-09-01 13:29

<http://corporate.windowsupdate.com>

>Jeg skal opdatere 4 pc'er i et netv=E6rk og der er ikke nogen grund til =
>at alle 4 skal downloade programmet.=20

PS. Undlad venligst at bruge quoted printable til nyhedsindlæg, de
fleste newsreadere kan ikke håndtere qp korrekt.

En del viser ikke æøå korrekt, andre får meget lange linjer og selv OE
fejler når den skal svare på et qp indlæg ved ikke at sætte korrekt
citationstegn.

Hvordan du indstiller OE bedst, det er hurtig gjort, kan du se på
<http://kommunalbastards.org/oe/tegnsaet.html>
<http://kommunalbastards.org/oe/ombryd.html>
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : -Jens-

Dato : 11-09-01 13:45

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse news:ol0sptg8p9lo7n0tt1cb281tim544107av@news.telefona.dk...

> <http://corporate.windowsupdate.com>

> PS. Undlad venligst at bruge quoted printable til nyhedsindlæg, de
> fleste newsreadere kan ikke håndtere qp korrekt.

Hvor ændrer jeg det.

Jeg kan i øvrigt se, at du svarer på mit indlæg, hvordan kan det være, at jeg ikke selv kan se mit indlæg?

Jens

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-09-01 14:05

Som jeg skrev i mit svar:

>Jeg kan i øvrigt se, at du svarer på mit indlæg, hvordan kan det være, at jeg ikke selv kan se mit indlæg?

Fordi TDCs newsserver fejler en gang imellem ved synkronisering af
nyhedsgrupperne og ikke får alle indlæg med.

Hvis du klikker på
så skulle du kunne se det.

Fra : -Jens-

Dato : 11-09-01 14:39

OK?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-09-01 15:01

Tue, 11 Sep 2001 15:38:39 +0200, skrev "-Jens-"
<jens.claudius@get2net.dk>:

>OK?

Fint.