Roaming med pre-paid
Fra : Martin Thysell

Dato : 10-09-01 23:18

Finns det något danskt pre-paid "abonnemang" som stödjer roaming
förutom Telmore?

MVH Martin Thysell

Fra : Anders Ravn

Dato : 11-09-01 22:15

Ja, hvornår kommer f.eks. Tiscali Mobile A/S med det lovede? Jeg kan ikke
ringe til udlandet med min WO / Tiscali mobilabonnement....

Fra : Frank W

Dato : 12-09-01 16:45

On Tue, 11 Sep 2001 23:14:56 +0200, "Anders Ravn" <anders@thenetr.dk>
wrote:

>Ja, hvornår kommer f.eks. Tiscali Mobile A/S med det lovede? Jeg kan ikke
>ringe til udlandet med min WO / Tiscali mobilabonnement....

Eller hvornår man kan bruge sit Tiscali Mobile abb. i udlandet.. Der
står på deres hjemmeside CITAT "Tiscali Mobile kunder kan fra starten
kun modtage opkald fra udlandet. Abonnementet kan ikke bruges i
udlandet."

Da jeg fik mit abb (et pr måneder siden) hos Tiscali (privatkunde) var
jeg helt sikker på at der stod at udlandsbrug ville komme senere på
året... lige nu er man sk* nød til at et standard abb liggende, for at
man osse har en mobil, når man tager ud for landets grænser og med
det forbrug jeg har, sparer jeg faktisk ikke ret mange penge på at
have et Tiscali abb.

Hilsen
Frank

Fra : Dan Rasmussen

Dato : 12-09-01 21:07

SONOFON Taletid, kan lave opkald fra Danmark til udlandet....

Men disideret roaming, er der ingen operatører der kan pt...

SpiFF

Fra : Martin Thysell

Dato : 15-09-01 14:13

Telmore stödjer "disideret roaming".