Css og php-sider.
Fra : Jesper L Hansen

Dato : 10-09-01 22:15

Hejsa.

Jeg har defineret farvede scroolsbars i min css.fil - det virker fint
på html-sider men ikke php-sider.
Nogen der ved hvorfor nu det ?

BODY {
scrollbar-face-color: #000066;
scrollbar-shadow-color: #3333cc;
scrollbar-highlight-color: #3300ff;
scrollbar-3dlight-color: #cccccc;
scrollbar-darkshadow-color: black;
scrollbar-track-color: #000000;
scrollbar-arrow-color: #cc0000;
font-family: 'Verdana';
color: #7FFF00;
background:url(pics/bg3.gif);
}

PS. Ved godt det kun virker i IE 5.5 +

Med venlig hilsen
Jesper L Hansen

Fra : Allan Vebel

Dato : 10-09-01 22:27

Jesper L Hansen <lismoes@mail.dk> skrev

> Jeg har defineret farvede scroolsbars i min css.fil - det
> virker fint på html-sider men ikke php-sider.
> Nogen der ved hvorfor nu det ?

Php er jo bare html der er genereret serverside, så din css burde fungere på
fuldstændig samme måde - ellers har du glemt et eller andet.

Giv lige et link til din side - det er svært at fejlsøge på intet

--
Allan

Fra : Jesper L Hansen

Dato : 12-09-01 07:19

On Mon, 10 Sep 2001 23:26:47 +0200, "Allan Vebel" <allan@vebel.dk>
wrote:

>Php er jo bare html der er genereret serverside, så din css burde fungere på
>fuldstændig samme måde - ellers har du glemt et eller andet.

Efter at have sat linien
i toppen af php-filen også kørte det ,

Med venlig hilsen
Jesper L Hansen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-09-01 07:33

Wed, 12 Sep 2001 08:19:23 +0200, skrev Jesper L Hansen
<lismoes@mail.dk>:

><!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
>i toppen af php-filen også kørte det ,

Hvis du bruger IE 6, så kræver den at der er skrevet en deklaration,
hvis du havde brugt strict mener jeg ikke det ville fungere fordi
scrollbars ikke er en del af standarden.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Mickey

Dato : 10-09-01 22:22

"Jesper L Hansen" <lismoes@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har defineret farvede scroolsbars i min css.fil - det virker fint
> på html-sider men ikke php-sider.
> Nogen der ved hvorfor nu det ?

sender du CSS'en til browseren direkte eller som output fra PHP'en ? - hvis
det er gennem PHP'en, har du så checket at den skriver det rigtigt ?

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
http://susie.dk/coderedworm.html