Killing på dyrehospital
Fra : Bent Fer

Dato : 10-09-01 20:58

Hulk ! vores søde killing Chili er indlagt igen med tynd mave.
For ca 5 uger siden, hentede vi Chili hos Inger`s kattehjem i Næstved, da vi
hentede den fik vi at vide, at næsten alle kattene havde dårlig mave, men at
det var ikke noget at tale om, vi fik noget skånemad med hjem til den første
tid. Killingen var vaccineret og havde fået ormekur, men det blev værre og
værre med den bløde mave, efter en ny ormekur kom der en lang spagetti ud
(spoleorm) efterfølgende 2 gange penecilinkure og endnu en ormekur som
indsprøjtning. I går kom der blod med afførigen, så nu er den indlagt for
anden gang, vi frygter nu Katteleukæmi eller andet alvorligt, men den er
ellers frisk og legesyg og meget kærlig.
Da jeg efterhånden har brugt en del penge på dyrlægeregninger, kontaktede
jeg Inger`s kattehjem igen, i håb om at få købsprisen (400,00 kr.) tilbage,
men fik at vide at jeg havde begået en stor fejl, ved ikke at bruge
kattehjemmets dyrlæge.
Nu håber jeg at Chili bliver rask denne gang, budgettet er ikke til flere
dyrlægeregninger.

Hilsen Bent

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 10-09-01 21:24