hvilke mobil skal jeg vælge???
Fra : poppe

Dato : 10-09-01 20:19

hvilke mobil skal jeg vælge????
fordele og ulemper!!!

ericsson t18s

nokia 3310

Fra : stendrup

Dato : 11-09-01 06:11

"poppe" skrev d. 10-09-01 20:19 dette indlæg :
> hvilke mobil skal jeg vælge????
> fordele og ulemper!!!
>
> ericsson t18s
>
> nokia 3310
>
> hejsa poppe

fordele og ulemper ved de 2 telefoner:

Nokia 3310 er en stabil nem lille telefon ( mit valg )
der kan bare ikke fåes et org håndfrit sæt til bilen til den, kun et
uorg som man nemt kan ødelægge telefonen med

EricssonT18 har det været lidt CPU probs med
den er nem at få org håndfri til jeg synes bare det er noget skidt med
den klap på en telefon, det minder jo om den gamle Motorola Uhha uhha

http://www.kandu.dk/

Fra : Denzazpar

Dato : 11-09-01 06:23

T28'eren har det også med at blive temmelig varm når man snakker i et stykke
tid i den...
Det mener nogen jo er skyld i farlige stråler som giver HJERNEKRÆFT o.s.v
:c)

Men jeg har hørt folk sige, at T28 er det allerfedeste alternativ de har
prøvet til nokia...

Fra : Jacob

Dato : 11-09-01 08:14

Hej...

Det er IKKE rigtigt at man ikke kan få et originalt håndfrit sæt til 3310.
Det hedder PPH-1 og mange tror fejlagtigt at det kun er til 3210, men det
passer til følgende Nokia telefoner :

3210
3310
3330
8210
8310
8850

For at få optimal performance ud af denne lille fikse ting, skal man også
have en HFM-8, der er den eksterne mikrofon til sættet.

Med hensyn til T28'eren, så var jeg i Taiwan i foråret hvor jeg besøgte et
service center for mobiltelefoner. Her fortalte de at de reparerede 50000
T28 OM MÅNEDEN !!! Det må siges at være førstehåndsinformation og det er
bestemt ikke god reklame for vores svenske venner.

Mit råd er helt klart en 3310 eller en 3330. De lever op til de mest basale
behov og de er vildt nemme at betjene.

MVH Jacob

Fra : jan steen sørensen

Dato : 11-09-01 09:30

> [...]
>T28 OM MÅNEDEN !!! Det må siges at være førstehåndsinformation og det er
>bestemt ikke god reklame for vores svenske venner.

Se dog positivt på det !
Og hvor mange er der solgt på det marked ?
Hvilke fejl bliver de repareret for ?

Hvis du har brug for et seriøst (ikke poppet) stykke isenkram, du kan have
med alle vegne - der iøvrigt næsten intet fylder - er mit bedste bud T28s -
jo, har også Nokia 3210, 6210 (men de er jo betydeligt større)
Talekvaliteten er ud fra hvad jeg bedømmer også bedst i T28s - specielt hvis
du bruger headset, intet "sner" hos modparten!

Jo, jeg har også haft min T28s til rep. 1. gang var det klappen (u/b) og 2.
gang den fik den klassiske fejl: død, kortsluttet i senderdelen - og blev
straks ombyttet til en ny, - den nye har nu virket upåklageligt i næsten et
år. Dette rokker ikke ved min tillid til T28s. Fin service.!

>Mit råd er helt klart en 3310 eller en 3330. De lever op til de mest basale
>behov og de er vildt nemme at betjene.

Jeps, men størrelsen !

Og var det ikke en T18s der blev spurgt om - hold fingerne fra den! - T28s
er så meget bedre! - den fåes vist nok stadig til små penge på
www.wanasave.dk

Jan

Fra : Deaster

Dato : 11-09-01 12:18

KLIP>>
> [...]
> T28 OM MÅNEDEN !!! Det må siges at være førstehåndsinformation og det er
> bestemt ikke god reklame for vores svenske venner.

Så var det jo rigtigt heldigt at manden spurgte om en T18 og ikke en T28.
Jesper (Deaster)
Stop idioterne:
www.stopcopydan.dk

KLIP>

Fra : stendrup

Dato : 11-09-01 18:38

"Jacob" skrev d. 11-09-01 08:14 dette indlæg :
> [...]
> behov og de er vildt nemme at betjene.
>
> MVH Jacob

> Dude du vare lige ved at overbevise mig med det håndfri
indtil du skrev 8210...
hvis du nogensinde har set en 3310 i bunden og set en 8210 i bunden, så
ved du hvad jeg snakke om

http://www.kandu.dk/