Program til website analyse søges...
Fra : Benny Knudsen

Dato : 10-09-01 20:19

Hej Alle

Skulle der mon være nogen, der kender et godt program til at "bryde" et helt
website op i links på de enkelte sider, både billeder og interne såvel som
eksterne links ?

Det jeg har brug for, er at kunne se hvilke links mine enkelte sider
indeholder, da jeg efterhånden ikke længere har overblik (ca. 50 sider).

Jeg har prøvet på Tucows, men har ikke rigtigt kunnet finde noget der.

Med venlig hilsen

Benny Knudsen

Fra : Torben Lange-Pederse~

Dato : 10-09-01 21:14

"Benny Knudsen" <benny_k@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det jeg har brug for, er at kunne se hvilke links mine enkelte sider
> indeholder, da jeg efterhånden ikke længere har overblik (ca. 50 sider).

Hva' med dreamweaver ?

Torben

Fra : Benny Knudsen

Dato : 11-09-01 07:30

Kender ikke programmet, men er ved at finde ud af, om det kan det, jeg leder
efter - Mange tak for tippet...
-- Benny