Sløj fisk?
Fra : Avantgarde

Dato : 05-12-00 17:17

Hej.

Jeg vil lige gøre opmærksom på at jeg ikke er akvarie expert.

Fornylig gav jeg alle mine fisk væk, og plantede mit akvarie om. Det er et
80 L. Juwell.

For en uge siden købt jeg 4 sejlfinne fisk(tror jeg de hed) Alm. udseende,
men med en kæmpe finne på ryggen.

De 3 af dem har det fint, og svømmer frisk rundt og alt muligt. Ingen
dårlige tegn, men den ene af dem har fra i går af bare holdt sig til et
hjørne over ved pumpen, og der bliver den siddende og ser rigtig sløj ud.

Indtil i går var den helt frisk? Hvad er der galt ?

Den har ingen pletter, eller noget som helst, men den sidder der bare 24
timer i døgnet.

På forhånd tak, og med venlig Hilsen

Frank.

Fra : T. Schreiber

Dato : 06-12-00 19:18

sikkert en han der er undertrykt.

--

All the best
Thomas Schreiber

Avantgarde <cft3843@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:90j4d4$1a3a$1@news.cybercity.dk...

Fra : Avantgarde

Dato : 06-12-00 22:11

Tror faktisk du har ret...

Men hvordan løser man det problem ? Nu har jeg siddet og studeret den, og
faktisk så slås den med en af de andre hver gang den bevæger sig væk fra
hjørnet.

Og som sagt, så har den ingen tegn på sygdom. Ikke noget jeg kan se i hvert
fald. Den spiser også godt nok når det er madtid.

Skal jeg bare lade tiden gå, og se hvordan det udvikler sig ?

På forhånd tak.

Frank.

Fra : Carsten Gall

Dato : 06-12-00 22:36

Avantgarde <cft3843@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:90ma12$29n2$1@news.cybercity.dk...
> Tror faktisk du har ret...

> Skal jeg bare lade tiden gå, og se hvordan det udvikler sig ?

Det synes jeg ikke du skal. du risikerer at den får rigtigt mage smæk,
så mange at den dør af det.
Sandsynligvis er det en han, prøv at snakke med din pusher, om han ikke
kan bytte den til noget andet,
f.eks en hun.

Carsten