Ad Koning's bog...
Fra : Tom Manczak

Dato : 04-12-00 17:03

Hej alle...

Jeg tænkte at jeg lige ville fortælle jer, at Ad Koning alligevel ikke
vil udgive en ny udgave af "Malawi Cichlids in their natural habitat"
som ellers var planen her til april. Min kilde er Cichlidecentret i
vallensbæk. Grunden til dette er at han mener at internettet er skyld
i en salgsnedgang, så vi skal ikke forvente en ny inden for de næste
par år. Om 2. udgave vil blive gentrykt, forlyder historien intet om,
desværre.

--
Med Venlig Hilsen / Regards,

Tom Manczak
ICQ: 93958379

Fra : N/A

Dato : 05-12-00 19:20

Fra : Tom Manczak

Dato : 05-12-00 19:20

> større lager af 2 udgaven, som han selvfølgelig meget vil af med.

Det tror jeg også. Har lige snakket med dem fra en af butikkerne på
Åboulevarden (ikke Akvarieselskabet) som kender Koning personligt. Han
nævnte at for 6 uger siden havde Koning stadig gang i bogen, og
faktisk var dernede i malawi på det tidspunkt. Efter Konings eget
udsagn kan vi måske især glæde os til flere billeder fra det
tanzanianske område af søen

> Hvordan skulle internettet være skyld i en salgnedgang??

Tja, det er kun et udsagn jeg bringer videre. Er sikkert ret
usandsynligt.

Men det kan ihvertfald bedst betale sig at vente og se!

--
Med Venlig Hilsen / Regards,

Tom Manczak
ICQ: 93958379