6210 og sonofon
Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 10-09-01 18:55

Jeg har lige fået mig en 6210. Nu er det så jeg skal årøve det at lege med
wap. Er der nogen kanon fede ting man bare skal prøve?
bare kast om jer med links...

/Rasmus

Fra : Jacob

Dato : 11-09-01 08:07

wap.opasia.dk

Der er links til en del, men hittet er efter min mening, linket tilDe Gule
Sider !

<3b9cfe3f$0$244$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 11-09-01 10:09

Opret dig hos www.wapportal.dk
Har mange indenlandske og udenlandske links.
Det er også muligt at tjekke din mailbox via wappen, hvis
du ikke er hjemme.

Fra : ASC

Dato : 13-09-01 13:22

Du kan også tilmelde dig på www.sonofon.dk
Mobilportalen.
aage

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 10-09-01 23:36

Kan i ikke også sige hvilken software version der er den nyeste??

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 11-09-01 14:55

Rasmus Lauritsen skrev:

>Kan i ikke også sige hvilken software version der er den nyeste??

5.27

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: www.simlock.dk
Tilbud indtil 14. september: LÅS 2 OP, BETAL FOR 1!

Fra : LaC

Dato : 11-09-01 17:57

> 5.27

Jeg har 5.17. Hvordan og hvor får i dem opgraderet? I butikken?

Lars

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 11-09-01 18:09

LaC skrev:

>Jeg har 5.17. Hvordan og hvor får i dem opgraderet? I butikken?

Min er ældre endnu, jeg ved ikke om du blot kan aflevere den i
butikken og få den opgraderet. Men du kan aflevere den i Nokia
Service-centre (eller hvad de hedder), husk kvitteringen -
opgraderingen er gratis inden for det første år.

5.27 er _meget_ ny - jeg har en liste over ændringer, kan jeg evt.
poste senere - skal lige finde den...

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Snoop

Dato : 11-09-01 20:14

> Service-centre (eller hvad de hedder), husk kvitteringen -
Man behøver altså ikke at medbringe kvitteringen. De (BlueTel) scannede bare
den stregkode der er lige under batteriet, og kunne se, at den ikke var over
et år gammel.

/Snoop\

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 11-09-01 20:24

Snoop skrev:

>Man behøver altså ikke at medbringe kvitteringen. De (BlueTel) scannede bare
>den stregkode der er lige under batteriet, og kunne se, at den ikke var over
>et år gammel.

Hmm - det kunne være jeg skulle opdatere min 3310er hos dem, jeg har
desværre mistet kvitteringen i rodet. Jeg var inde i Nokia Care Center
(eller hvad det hedder, ligger på Axeltorv i København), der sagde de,
at de SKULLE have kvitteringen.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : LaC

Dato : 11-09-01 22:52

> [...]
> opgraderingen er gratis inden for det første år.
>
> 5.27 er _meget_ ny - jeg har en liste over ændringer, kan jeg evt.

Ok.
Tak for hjælpen. Jeg prøver at gå derned. Men hvor stor fordel er der ved
at gøre det? Hvor meget bedre bliver det at opgradere? Hurtigere menuer,
features eller hur?

Lars

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 11-09-01 21:10